W.. skriver:
Tak
jeg et også selv på via iPhone - det taget ret lang tid at svare
Ja, de er super smarte de der telefoner - og sidder tit og læser herinde, men det tager altså for lang tid at svare - og når man så gør, står det hele i en lang sætning (det hader jeg :-))
Nå, men, min datter er altså kun lige ved at være 8 måneder, men her er vores mad-plan :-)
- Vågner ved en 5-tiden, hvor hun får en flaske MME (hun tager ca. 200 ml)
- Morgenmaden består er hjemmelavet havregrød
- Inden hun røger ud og sove, får hun lige lidt mere MME (her tager hun ca. 130 ml.)
- Til frokost har hun hidtil fået hjemmelavet majsgrød, men er så småt begyndt på rugbrøds-hapser (bestående af bondebrød med leverpostej på), men hun bliver ikke helt mæt af det endnu, da det jo er en process :-)
- Inden hun røger ud og sover igen, får hun endnu en flaske MME (her tager hun ca. 130 ml. igen)
- Alt afhængig af hvornår hun vågner, og hvornår vi skal spise aftensmad, får hun nogen gange noget hjemmelavet frugt
- Aftensmaden består af mos af kartofler, guleroder, broccoli og blomkål, og så putter jeg lidt kødboller i, som vi har en masse læggende af i fryserne - og så er hun ellers begyndt at spise lidt af vores mad ved siden af :-)
- Inden hun røger i seng, får hun lige en flaske vælling på ca. 250 ml.
Jeg kan ikke rigtig få hende til at drikke vand eller sødmælk til maden - men prøver ihærdigt..
Giver det mening?
Og kan det bruges :-)
Anmeld