Puslingen skriver:
Ej hvor "sjovt" de minder så meget om hinanden.
Far var også MEGET længe om at få lov at være med. Men der skal stadig ikke meget til før han ikke dur. Det skal foregå på samme måde alting, ellers går det galt. Far har meget svært ved at få ham til at spise m. m.
Dejligt i havde en positiv oplevelse med dp start. Ærgeligt der er begyndt at komme en reaktion efter så langtid. Er det ikke hårdt?
Det er træls fordi vi lige havde vænnet os til at det gik så fint! Vi havde vænnet os til at sove om natten igen!
Hun står så til at skulle skifte dp her d. 1., så det er vi vildt spndte på hvordan kommer til at gå (hun går i en anden by end hvor vi bor, og det hænger bare ikke særlig godt sammen transportmæssigt), men heldigvis skal hun ned i samme dp som hendes storebror, så hun har hendes storebror der, og hun kender stedet i forvejen.. Håber virkelig det kommer til at være til hendes fordel!
Jeg ved de i den dp hun skal skifte til, ikke er så meget sammen med andre udover legestue 1 gang i ugen, og det tror jeg bliver godt for hende, altså at de ikke enten har eller skal på besøg flere gange i ugen..
Jeg synes det er hårdt at hun er så sur og i dårligt humør hele tiden, og hele tiden søger mig, hun vil op, men når jeg så tager hende op så karter hun rundt fordi hun jo alligevel ikke kan finde ro til bare at slappe af ved mig..
Anmeld