Okay, nu er jeg nød til at vide om det er helt normalt eller ej, da det er noget der går mig på.
Min søn kan ALDRIG finde ro. Han er altid i bevægelse. Han bliver hysterisk hvis man prøver at holde om ham og det er kropumuligt at have ham i autstolen mere end 10 min, derefter går han helt kold, han græder og græder indtil det går over i skrigen og han ikke kan trække vejret, han falder først til ro når han kommer ud af den og an bevæge sig frit igen. Han kravler selv i søvne. Han kan ikke bare sidde stille og slappe af, eller koncentre sig om den samme ting mere end et minut max. Han er alle steder, på samme tid. Det er også med til at gøre at han ikke kan finde roen til at sove, da han simpelthen ikke kan slappe af.
Han syntes på ingen måde heller at det er rart at blive nusset eller få masseret crem ind i huden. I det hele taget er berøring et problem, medmindre han selv tager intiativet til at blive holdt om og sådan.
Jeg kan sagtens bære rundt på ham og sådan det elsker han. Men hud mod hud nussen er ikke okay for ham.
Han er hyper sensetiv og har altid været tæt på mig og er det stadig, men det er på hans måde ellers skriger og græder han mens han sparker og ormer sigg væk.
Han er lige knap 11 mdr.
Er jeres børn lige sådan?
Spørg endelig ind til noget jeg ikke har fået med eller uforståeligt
Anmeld