Bytte bolig i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Maise86

BabyThilde skriver:

ej hvor er det bare en kanon god ide søde, altså hvis vi bare havde et hus

Ved du hvornår i holde ferie søde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Lou87

Maise86 skriver:

Kender ikke lige filmen

Men derinde kan man vælge udvidet søgning mener jeg det hedder. Den side der så kommer frem er delt i to og i den venstre side skriver du det du ønsker af den der skal byttes med f.eks. at de kan tale engelsk og ønsker at rejse til danmark. I højre side kan du søge på de kriterier du har f.eks. at der skal være plads til 4 personer osv og så matcher den de to ting og finder boliger

Oki må se nærmere på det - tak

-uhh så må du se den.. dejlig film med smukke jude law og cameron diaz

Anmeld

9. maj 2011

BabyThilde

Maise86 skriver:

Ved du hvornår i holde ferie søde?

Altså jeg har jo sagt arbejdet op fra 1 august og skolen starter ca 15 august så der imellem holder vi ferie søde

Anmeld

9. maj 2011

Københavnermor

Maise86 skriver:

Vil jeg da lige se om jeg kan finde

Jeg mener bestemt at det var DK, der nævnte at hende og familien havde skrevet deres hus op til det der bytte noget.. 

Men hæng mig ikke op på det.. 

Anmeld

10. maj 2011

Maise86

MedRogn skriver:

Jeg mener bestemt at det var DK, der nævnte at hende og familien havde skrevet deres hus op til det der bytte noget.. 

Men hæng mig ikke op på det.. 

Kan ikke finde det indlæg

Anmeld

30. maj 2011

DK

Hej det er os! Vi har brugt samme side som den i nævner , og har byttet hus med en italiensk familie i 14 dage! De bor tæt ved garda søen! jeg glæder mig sååå meget på homeexchange.com skal man betale et medlemsgebyr for at kunne henvende sig til andre og for at kunne oprette egen bolig! Hvorfor kun I Danmark? Kender en anden herindefra der har byttet lejlighed med et par med lille barn også i Berlin! Knus og pøj pøj med det

Anmeld

30. maj 2011

DK

Hej det er os! Vi har brugt samme side som den i nævner , og har byttet hus med en italiensk familie i 14 dage! De bor tæt ved garda søen! jeg glæder mig sååå meget på homeexchange.com skal man betale et medlemsgebyr for at kunne henvende sig til andre og for at kunne oprette egen bolig! Hvorfor kun I Danmark? Kender en anden herindefra der har byttet lejlighed med et par med lille barn også i Berlin! Knus og pøj pøj med det. Beklager rodet indlæg men iphonen vil ikke helt som jeg og baby.dk vil

Anmeld

31. maj 2011

Maise86

DK skriver:

Hej det er os! Vi har brugt samme side som den i nævner , og har byttet hus med en italiensk familie i 14 dage! De bor tæt ved garda søen! jeg glæder mig sååå meget på homeexchange.com skal man betale et medlemsgebyr for at kunne henvende sig til andre og for at kunne oprette egen bolig! Hvorfor kun I Danmark? Kender en anden herindefra der har byttet lejlighed med et par med lille barn også i Berlin! Knus og pøj pøj med det. Beklager rodet indlæg men iphonen vil ikke helt som jeg og baby.dk vil

Tak for dit svar. Vi er også på homeexchange.com, men der er ikke mange danskere der ønsker at bytte med andre danskere. Vi er åbne for bytte i hele verden, men tænkte bare at man også kunne høre herinde om der var nogen herinde fra :-) Lyder da rigtig skønt med italien og så lige ved Gardasøen - kan godt forstå i glæder jer!

Anmeld

31. maj 2011

Lunae

Vi har et lille rækkehus ca 10 km fra Århus c, som vi ønsker at bytte, hvis nogen har interesse! Alt kan have interesse, bare skriv

Anmeld

31. maj 2011

Kay

bøgelund1 skriver:

nej det kender jeg overhovedet ikke.. men lyder da lækkert.. sker der noget deroppe?  

ja der sker en masse... vi holder ferie der oppe hvert år (hos familien) og der er super hyggeligt... og i gilleleje er der bakkefest i uge 27... og det er vildt hyggeligt

http://bakkefest.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.