Bytte bolig i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Lunae

Maise86 skriver:

Det var en mulighed. Hvor stort er jeres hus? Er der plads til 4 personer?

Det er 93 kvm! Der er 2 værelser - soveværelset er meget stort og der kan sagtens være en dobbelt luftmadras, hvis det skulle være nødvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Maise86

Lunae skriver:

Det er 93 kvm! Der er 2 værelser - soveværelset er meget stort og der kan sagtens være en dobbelt luftmadras, hvis det skulle være nødvendigt

Lyder rigtig fint og interessant. Har i dyr? Og hvor gammelt er jeres barn? Måske vi skal tage den over SMS. - du kan skrive på 28 77 98 99

Anmeld

31. maj 2011

Polkaprik

Maise86 skriver:

Ja bare at man kom lidt væk... Hvornår holder i ferie? Vi holder ferie i 27, 28 og 29. Hvis det passede sammen kunne man jo overveje nærmere...

Øv øv jeg holder uge 28, 31 og 32 men vi skal i sommerhus i uge 28

Anmeld

31. maj 2011

Lunae

Maise86 skriver:

Lyder rigtig fint og interessant. Har i dyr? Og hvor gammelt er jeres barn? Måske vi skal tage den over SMS. - du kan skrive på 28 77 98 99

Vores datter er knap 9 mdr og vi har ingen dyr! Manden min har dog lige fortalt at vi skal være hjemme lørdag d 16 juli, så det skal enten være i starten af uge 28 eller i uge 29!

Anmeld

31. maj 2011

Maise86

Lunae skriver:

Vores datter er knap 9 mdr og vi har ingen dyr! Manden min har dog lige fortalt at vi skal være hjemme lørdag d 16 juli, så det skal enten være i starten af uge 28 eller i uge 29!

Datoen er for os ikke så vigtig da vi ikke har planlagt noget endnu. Vi har to hunde og to kaniner. Hundene finder vi selvfølgelig pasning til og det kan vi også sagtens til kaninerne. Men hvis det noget vi skal prøve at gå lidt videre med?

Anmeld

31. maj 2011

Maise86

Polkaprik skriver:

Øv øv jeg holder uge 28, 31 og 32 men vi skal i sommerhus i uge 28

Øv lyder ellers som et rigtig godt bytte. Måske man ku gøre det en anden dag eller måske en weekend hvis det var noget?

Anmeld

31. maj 2011

Lunae

Maise86 skriver:

Datoen er for os ikke så vigtig da vi ikke har planlagt noget endnu. Vi har to hunde og to kaniner. Hundene finder vi selvfølgelig pasning til og det kan vi også sagtens til kaninerne. Men hvis det noget vi skal prøve at gå lidt videre med?

Jamen det lyder fint. Er der busforbindelser fra Blistrup? snakker lige med manden i aften og hører hvad han tænker

Anmeld

31. maj 2011

Maise86

Lunae skriver:

Jamen det lyder fint. Er der busforbindelser fra Blistrup? snakker lige med manden i aften og hører hvad han tænker

Ja det er der. Bussen går lige fra vores baghave :-) Helt iorden :-)

Anmeld

8. april 2012

akskovmose

Spændende tråd.. Jeg bringer den lige op igen selvom den er af ældre dato ;-) vi bor i en lille by i vestjylland, 5 km fra havet, 30 km til Holstebro, 17 til "smilets by" Lemvig, 39 til Thyborøn.. Lille by med Brugsen.. Der er glaskunst butik/værksted " gammelgaard glas. Kunstner agnethe Aagaard har forretning her, danmarks eneste hornvarefabrik, fjaltring kigger lige om hjørnet 5 km, kendt for alverdens kunst.. Så er i interesseret i en ferie i det vestjyske, vil vi gerne bytte bolig i uge 29 ell 30 hvis vores sted skulle have interesse.. Vi vil gerne enten Nordjylland eller Kbh, Nordsjælland gerne ikke for langt fra bademuligheder.. Vi eren fam på 2 voksne og 4 børn.. 

Anmeld

8. april 2012

Maise86

akskovmose skriver:

Spændende tråd.. Jeg bringer den lige op igen selvom den er af ældre dato ;-) vi bor i en lille by i vestjylland, 5 km fra havet, 30 km til Holstebro, 17 til "smilets by" Lemvig, 39 til Thyborøn.. Lille by med Brugsen.. Der er glaskunst butik/værksted " gammelgaard glas. Kunstner agnethe Aagaard har forretning her, danmarks eneste hornvarefabrik, fjaltring kigger lige om hjørnet 5 km, kendt for alverdens kunst.. Så er i interesseret i en ferie i det vestjyske, vil vi gerne bytte bolig i uge 29 ell 30 hvis vores sted skulle have interesse.. Vi vil gerne enten Nordjylland eller Kbh, Nordsjælland gerne ikke for langt fra bademuligheder.. Vi eren fam på 2 voksne og 4 børn.. 

Hejsa! Det kunne da sagtens være en mulighed. Jeg er bare lidt i tvivl om i kan være her med 4 børn? Vi er kun 2 voksne og 2 børn, men her er 3 værelser.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.