Bytte bolig i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.069 visninger
64 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Maise86

Vi er oprettet på noget der hedder homeexchance.com hvor man kan bytte bolig med andre folk i hele verden. En rigtig fin måde at opleve verden på og også en billig måde.

Jeg synes dog at det er ærgeligt at der ikke rigtig er andre folk fra Danmark der ønsker at bytte med andre danskere.

Så hvis der er nogen der kunne være interesseret i at bytte hjem i en uge eller andet kunne det være sjovt at høre fra jer

Det eneste umiddelbare krav er bare at det skal være et børnevenligt sted og så må det gerne være andet sted end sjælland  Nåe jo og så skal der være plads til 2 voksne og 2 børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

BabyThilde

ej hvor er det bare en kanon god ide søde, altså hvis vi bare havde et hus

Anmeld

9. maj 2011

Maise86

BabyThilde skriver:

ej hvor er det bare en kanon god ide søde, altså hvis vi bare havde et hus

i har da lejlighed  Det gælder også

Anmeld

9. maj 2011

BabyThilde

Maise86 skriver:

i har da lejlighed  Det gælder også

hehe ja det er rigtigt, tror da lige jeg skal ha den vendt med manden engang

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Jeg kan huske at der er en anden herinde som har foreslået det samme for nogle uger siden, men kan ikke huske hvem. Men super koncept.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. maj 2011

Maise86

BabyThilde skriver:

hehe ja det er rigtigt, tror da lige jeg skal ha den vendt med manden engang

Jeg synes i hvert rald det virker spændende

Anmeld

9. maj 2011

bøgelund

Maise86 skriver:

Vi er oprettet på noget der hedder homeexchance.com hvor man kan bytte bolig med andre folk i hele verden. En rigtig fin måde at opleve verden på og også en billig måde.

Jeg synes dog at det er ærgeligt at der ikke rigtig er andre folk fra Danmark der ønsker at bytte med andre danskere.

Så hvis der er nogen der kunne være interesseret i at bytte hjem i en uge eller andet kunne det være sjovt at høre fra jer

Det eneste umiddelbare krav er bare at det skal være et børnevenligt sted og så må det gerne være andet sted end sjælland  Nåe jo og så skal der være plads til 2 voksne og 2 børn

hvor bor i henne?  

Anmeld

9. maj 2011

Maise86

Mi skriver:

Jeg kan huske at der er en anden herinde som har foreslået det samme for nogle uger siden, men kan ikke huske hvem. Men super koncept.

www.stjerneleg.dk

Vil jeg da lige se om jeg kan finde

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

Maise86 skriver:

God idé

Anmeld

9. maj 2011

Maise86

bøgelund1 skriver:

hvor bor i henne?  

Vi bor i en lille by der hedder Blistrup - 6 km fra Gilleleje idet allernordligste sjælland  Kender du Gillleleje?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.