Bytte bolig i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Maise86

bøgelund1 skriver:

hvor bor i henne?  

Vi bor i en lille by der hedder Blistrup - 6 km fra Gilleleje idet allernordligste sjælland  Kender du Gillleleje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

BabyThilde

Maise86 skriver:

Jeg synes i hvert rald det virker spændende

jamen søde, i siger bare til hvis i får lyst til at opleve aalborg i en uge, så bytter vi gerne 

Anmeld

9. maj 2011

bøgelund

Maise86 skriver:

Vi bor i en lille by der hedder Blistrup - 6 km fra Gilleleje idet allernordligste sjælland  Kender du Gillleleje?

nej det kender jeg overhovedet ikke.. men lyder da lækkert.. sker der noget deroppe?  

Anmeld

9. maj 2011

An&Jo

Maise86 skriver:

Hvis i vil forsøge jer med kollegielivet i en 3 værelses så bytter jeg gerne.. bor et rigtig lækkert og børnevenligt sted..

Anmeld

9. maj 2011

Maise86

bøgelund1 skriver:

nej det kender jeg overhovedet ikke.. men lyder da lækkert.. sker der noget deroppe?  

Altså Gilleleje er en ret eftertragtet ferieby. Det er en havneby hvor der både er butikker, restauranter og gode badestrande...

Ca. 20 min væk ligger Hillerød som er en god shoppe by. og ca 1 time kørsel herfra ligger København. man har alt inden for rimelig afstand her.

Ellers så er vores hus bare rigtig børnevenligt - vi har have med stor trampolin, legehus, sandkasse, gyngestativ og rutschebane og plads til boldspil

Anmeld

9. maj 2011

Maise86

BabyThilde skriver:

jamen søde, i siger bare til hvis i får lyst til at opleve aalborg i en uge, så bytter vi gerne 

Det er da bestemt ikke utænkeligt... ELSKER NORDJYLLAND! Det eneste er bare at i så ikke er der jo

Anmeld

9. maj 2011

Maise86

mortilj skriver:

Hvis i vil forsøge jer med kollegielivet i en 3 værelses så bytter jeg gerne.. bor et rigtig lækkert og børnevenligt sted..

Hvor er det henne af

Anmeld

9. maj 2011

BabyThilde

Maise86 skriver:

Det er da bestemt ikke utænkeligt... ELSKER NORDJYLLAND! Det eneste er bare at i så ikke er der jo

Åhh.. jamen i er da altid velkommen til at komme, vi har  da en ekstra seng som vi hellere end gerne låner ud til jer 

Anmeld

9. maj 2011

TineA

Ih, det er en god idé!! Jeg ville så gerne en uge til Jylland i sommeren.. Helst lidt stortby agtigt - ellers overlever jeg det ikke

Anmeld

9. maj 2011

Lunae

Maise86 skriver:

Vi er oprettet på noget der hedder homeexchance.com hvor man kan bytte bolig med andre folk i hele verden. En rigtig fin måde at opleve verden på og også en billig måde.

Jeg synes dog at det er ærgeligt at der ikke rigtig er andre folk fra Danmark der ønsker at bytte med andre danskere.

Så hvis der er nogen der kunne være interesseret i at bytte hjem i en uge eller andet kunne det være sjovt at høre fra jer

Det eneste umiddelbare krav er bare at det skal være et børnevenligt sted og så må det gerne være andet sted end sjælland  Nåe jo og så skal der være plads til 2 voksne og 2 børn

Så god ide Hvis i har lyst til at skulle til Århus, så siger i bare til. Vi bor i et lille rækkehus et kvarters kørsel fra Århus C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.