Bytte bolig i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

akskovmose

Hejsa! Det kunne da sagtens være en mulighed. Jeg er bare lidt i tvivl om i kan være her med 4 børn? Vi er kun 2 voksne og 2 børn, men her er 3 værelser.  

Vores børn er 9,7,5 og 6 mdr.. Pladsmæssig tror jeg ikke det bliver et problem.. Fik i byttet sidste år? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Maise86

akskovmose skriver:

Vores børn er 9,7,5 og 6 mdr.. Pladsmæssig tror jeg ikke det bliver et problem.. Fik i byttet sidste år? 

Nej det blev aldrig til noget... Vi har dobbeltseng, en tremmeseng og en juniorseng. Vi har også en weekendseng.. Men ja, her er alt til børn og haven er stor med både gyngestativ, legehus, trampolin, sandkasse og rutschebane... 

Vi er dog igang med renovering rundt omkring på huset... ved ikke hvad i forventer af sådan en ferie?

Anmeld

8. april 2012

Eliza

ville ellers gerne bytte, for trampolin lyder lokkende,  men går ikke ud fra at i overvejer at holde ferie 500 M hjemmefra??  

Og ja jeg har egentlig ikke noget spændende at byde ind med..

et lille værksted hvor manden kan holde ferie, og en webergril er hvist hvad jeg kan smide i puljen 

Anmeld

8. april 2012

Maise86

Eliza skriver:

ville ellers gerne bytte, for trampolin lyder lokkende,  men går ikke ud fra at i overvejer at holde ferie 500 M hjemmefra??  

Og ja jeg har egentlig ikke noget spændende at byde ind med..

et lille værksted hvor manden kan holde ferie, og en webergril er hvist hvad jeg kan smide i puljen 

Hihi Du er velkommen til at komme og benytte trampolinen under alle omstændigheder. Den kan klare 150 kr, så vi voksne benytter den også flittigt  Utroligt hvor lidt der skal til før man går i barndommen igen 

Anmeld

10. april 2012

akskovmose

Jeg tror såmænd ikke jeg har nogle specielle forventninger...Jeg skal lige have snakket det med manden :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.