Hundene : Hygger i det nye store hus :D (spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

JuelZ

Lykke86 skriver:

Hvis det er det der står i baggrunden på et af billederne, så er det alt for småt

jaaa det ved jeg men ved sku ikke om de vil af med det store akvarie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Lusi

Tina-Hansen skriver:

hehe jamen jeg ved faktisk ikke om det er til salg.... ved at det hvide er til salg - det er et terraire...

Hvis det er det der står i baggrunden på et af billederne, så er det alt for småt

Anmeld

9. maj 2011

Lusi

Tina-Hansen skriver:

jaaa det ved jeg men ved sku ikke om de vil af med det store akvarie

Nå nu koksede min telefon lige, så du fik den lige to gange.. Jamen ka heller ik bruge det når det er et akvarie det kan ik rigtig lade sig gøre at bruge sådan et, til øgler.. Er så øv, for akvarier, er altså lidt billigere end terraier.. Ska du ud og ha et terraie, på størrelse med det det i har, er det sgu ik til at betale!! Nå men vil ik ødelægge din tråd med det og tilbage til det tråden handler om, så er jeres hunde da for søde!

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

Lykke86 skriver:

Nå nu koksede min telefon lige, så du fik den lige to gange.. Jamen ka heller ik bruge det når det er et akvarie det kan ik rigtig lade sig gøre at bruge sådan et, til øgler.. Er så øv, for akvarier, er altså lidt billigere end terraier.. Ska du ud og ha et terraie, på størrelse med det det i har, er det sgu ik til at betale!! Nå men vil ik ødelægge din tråd med det og tilbage til det tråden handler om, så er jeres hunde da for søde!

hehe jamen det er okay, det var faktisk os meningen det skulle bruges til øgler på et tidspunkt, vi ville bare lave diverse ting om inden i det så det passede til.

og mange tak

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

ha ja jeg ville sku glo lidt hvis det var ham der fik lov til at hoppe på hunden hehe

ej det er dejligt for jer ! gid det var mig der fik en positiv test igen

den skal da nok komme en dag :-)

Anmeld

10. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

den skal da nok komme en dag :-)

hehe jaaa men sys sku det tager sin tid

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

hehe jaaa men sys sku det tager sin tid

op og hop haha

Anmeld

10. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

op og hop haha

Hahaha vi prøver og prøver, men nu bliver det mere seriøst i denne måned... så vi krydser fingre

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

Hahaha vi prøver og prøver, men nu bliver det mere seriøst i denne måned... så vi krydser fingre

gør jeg også

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina-Hansen skriver:

hej piger.

jeg må simpelthen lige vise jer mine smukke hunde der nyder at være det nye sted i et stort dejligt hus med masser af plads.
- og foruden det var det første gang de mødte hinanden..
de indtog stuen, og den helt lille indtog sofaen i håb om fred og ro
Alaska Malamute : Lupa
Malinois : Bowie
Grand Danios-Schæfer-Rottweiler blanding : Lilly (ny og meget sky)

beklager at billederne ikke er vendt, den gider ikke på min computer lige nu.

Hvor er de skønne!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.