Hundene : Hygger i det nye store hus :D (spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

ih hvor fint. så kan han også få brugt noget energi der heh.

ja det er nemlig det han kan det dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

ja det er nemlig det han kan det dejligt

men kender desværre ikke lige nogen med en alm schæfer. og vores kommer han ikke på, det er en ting der er helt sikkert. hun er alt for nærig med den

Anmeld

9. maj 2011

Lusi

Tina-Hansen skriver:

ja det er det... det bare blevet brugt til en kanin i et par mdr

Aarh okay.. Det er godt nok også stort.. Har bare haft skægagamer og kunne jeg måske godt tænke mig igen, så forelskede mig bare lige i det det var da et forsøg værd

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

men kender desværre ikke lige nogen med en alm schæfer. og vores kommer han ikke på, det er en ting der er helt sikkert. hun er alt for nærig med den

hahahaha sådan er alle hun hunde de er først rigtig med på den, når de er helt inde i deres løbetids periode, vores hun (malamuten) er ved at komme i løbetid, de har fuldt hinanden i et par dage nu og hun giver ham mere og mere lov til at springe på hende, men hun skal bare ikke have hvalpe endnu, hendes "ejer" vil gerne være med under hele forløbet

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

Lykke86 skriver:

Aarh okay.. Det er godt nok også stort.. Har bare haft skægagamer og kunne jeg måske godt tænke mig igen, så forelskede mig bare lige i det det var da et forsøg værd

hehe jamen jeg ved faktisk ikke om det er til salg.... ved at det hvide er til salg - det er et terraire...

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

hahahaha sådan er alle hun hunde de er først rigtig med på den, når de er helt inde i deres løbetids periode, vores hun (malamuten) er ved at komme i løbetid, de har fuldt hinanden i et par dage nu og hun giver ham mere og mere lov til at springe på hende, men hun skal bare ikke have hvalpe endnu, hendes "ejer" vil gerne være med under hele forløbet

det er rigtigt. :-)
- det kan jeg godt forstå.

vi har endda prøvet at føre hende sammen med en anden hvid schæfer inden han fik cut-the-balls, men næ nej, han blev jordet og sat på plads. ikke tale om

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

det er rigtigt. :-)
- det kan jeg godt forstå.

vi har endda prøvet at føre hende sammen med en anden hvid schæfer inden han fik cut-the-balls, men næ nej, han blev jordet og sat på plads. ikke tale om

heh de skal bare følge hinanden i selve præ løbetiden, også under hele forløbet i løbetiden...

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

heh de skal bare følge hinanden i selve præ løbetiden, også under hele forløbet i løbetiden...

det har du nok ret i. men det er forsent nu, og istedet blev det min kæreste som fik lov til at bruge kræfter. ( på mig selvfølgelig ) så ingen hvalpe til os.

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

det har du nok ret i. men det er forsent nu, og istedet blev det min kæreste som fik lov til at bruge kræfter. ( på mig selvfølgelig ) så ingen hvalpe til os.

ha ja jeg ville sku glo lidt hvis det var ham der fik lov til at hoppe på hunden hehe

ej det er dejligt for jer ! gid det var mig der fik en positiv test igen

Anmeld

9. maj 2011

Lusi

Tina-Hansen skriver:

hehe jamen jeg ved faktisk ikke om det er til salg.... ved at det hvide er til salg - det er et terraire...

Hvis det er det der står i baggrunden på et af billederne, så er det alt for småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.