Hundene : Hygger i det nye store hus :D (spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.133 visninger
49 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

JuelZ

hej piger.

jeg må simpelthen lige vise jer mine smukke hunde der nyder at være det nye sted i et stort dejligt hus med masser af plads.
- og foruden det var det første gang de mødte hinanden..
de indtog stuen, og den helt lille indtog sofaen i håb om fred og ro
Alaska Malamute : Lupa
Malinois : Bowie
Grand Danios-Schæfer-Rottweiler blanding : Lilly (ny og meget sky)

beklager at billederne ikke er vendt, den gider ikke på min computer lige nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mira0911

Årh nogen lækre hunde... 

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

Hold nu op nogle lækre hvapser du har dig... Jeg kunne godt tænke mig en malle, kan du ikke fortælle lidt om racen, så jeg ved om det er noget for mig.

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

Dictes mor skriver:

Hold nu op nogle lækre hvapser du har dig... Jeg kunne godt tænke mig en malle, kan du ikke fortælle lidt om racen, så jeg ved om det er noget for mig.

uuuh jamen hende vi har her, der kan vi fortælle at de kræver ENORMT meget aktivering, ellers bliver de ødelægger hunde... jeg ved faktisk ikke rigtig noget om den andet end at den skal have en masse leg og spas og motion hverdag og hverdag går vi på stranden med de 2 store og når de kommer hjem, sover de en halv time, også er de på igen

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Årh nogen lækre hunde... 

taaaak

Anmeld

9. maj 2011

Mutti2B

Troede lige at tråden handlede om noget helt andet da den er under "prøver at blive gravid" og du skriver at hundene hygger

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

Mutti2B skriver:

Troede lige at tråden handlede om noget helt andet da den er under "prøver at blive gravid" og du skriver at hundene hygger

hahahaha ej ups, har slet ikke set at den blev sat under der troede helt bestemt jeg var under ordet er frit

Anmeld

9. maj 2011

Tropez

Tina-Hansen skriver:

hej piger.

jeg må simpelthen lige vise jer mine smukke hunde der nyder at være det nye sted i et stort dejligt hus med masser af plads.
- og foruden det var det første gang de mødte hinanden..
de indtog stuen, og den helt lille indtog sofaen i håb om fred og ro
Alaska Malamute : Lupa
Malinois : Bowie
Grand Danios-Schæfer-Rottweiler blanding : Lilly (ny og meget sky)

beklager at billederne ikke er vendt, den gider ikke på min computer lige nu.

Dejlige billeder af dejlige hunde det ser virkelit hyggeligt ud 

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

Tropez skriver:

Dejlige billeder af dejlige hunde det ser virkelit hyggeligt ud 

taaaak hehe

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

Tina-Hansen skriver:

uuuh jamen hende vi har her, der kan vi fortælle at de kræver ENORMT meget aktivering, ellers bliver de ødelægger hunde... jeg ved faktisk ikke rigtig noget om den andet end at den skal have en masse leg og spas og motion hverdag og hverdag går vi på stranden med de 2 store og når de kommer hjem, sover de en halv time, også er de på igen

Jeg var godt klar over det med aktiveringen, det er jo en hyrdehund. Jeg har i forvejen en border collie, som jeg går lydighedkonkurrencer med, men jeg vil gerne har en malle til at træne eftersøgningsarbejde med. Men jeg kender intet til deres sind. Mit valg står imellem en malle eller en grå schæfer. Den vil blive trænet hver dag, det er nødvendigt, hvis man vil have ens hund til at blive eftersøgningshund, og det vil jeg meget gerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.