Hundene : Hygger i det nye store hus :D (spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Tina-Hansen skriver:

jaaaa både og Malamuten er større, og efter vores mening herhjemme, os en del kønnere

thi hi jaah, ved godt at de ikkke helt ligner, men man kan da se lidt ligheder synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

hvilken af dem er blandnings vufferen? :-)
- min kæreste ville mene det var den på de billeder sammen med "slædevufferen" - men vi kom helt i tvivl :-)

blandingen er den helt lille hvalp der sidder på sofaen det er hende der er GD, Rottweiler, og schæfer

Malamuten  er ægte
og Maliois er også ægte

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

thi hi jaah, ved godt at de ikkke helt ligner, men man kan da se lidt ligheder synes jeg

hehe ja det har du ret i

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

blandingen er den helt lille hvalp der sidder på sofaen det er hende der er GD, Rottweiler, og schæfer

Malamuten  er ægte
og Maliois er også ægte

holds da op :-) - det var da utroligt, syntes den der maliois havde et schæfer hoved, derfor tvivlen. men søde pletter den lille har.
- elsker de der slædevuffere - som jeg kalder dem de er bare super flotte.

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

holds da op :-) - det var da utroligt, syntes den der maliois havde et schæfer hoved, derfor tvivlen. men søde pletter den lille har.
- elsker de der slædevuffere - som jeg kalder dem de er bare super flotte.

heh jamen han er os en schæfer - i belgien ihvertfald herhjemme er den bare en energi hund uden lige

jaae det rigtige dejlige pletter lillepigen har

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

heh jamen han er os en schæfer - i belgien ihvertfald herhjemme er den bare en energi hund uden lige

jaae det rigtige dejlige pletter lillepigen har

kunne godt forestille mig der skulle nogle gode ture til
vi har selv en hvid schæfer, hende kan man ikke kører træt. - hun skal stimuleres ved at søge efter ting. :-)

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

anetteb skriver:

kunne godt forestille mig der skulle nogle gode ture til
vi har selv en hvid schæfer, hende kan man ikke kører træt. - hun skal stimuleres ved at søge efter ting. :-)

det er det samme med ham her, han er træt i en halv time, også efter at have sovet den halve time, så han klar igen.... han er svær at gøre træt, og når han virkelig er, så det fordi han har været ude og svømme i 5 timer...

nu skal vi bare finde en tæve til ham vil gerne have en blanding med ham og en evt schæfer

Anmeld

9. maj 2011

Lusi

Tina-Hansen skriver:

det hvide eller det der akvarie du mener ?

Mente det på billede 15.. Men det er måske et akvarie?

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

Tina-Hansen skriver:

det er det samme med ham her, han er træt i en halv time, også efter at have sovet den halve time, så han klar igen.... han er svær at gøre træt, og når han virkelig er, så det fordi han har været ude og svømme i 5 timer...

nu skal vi bare finde en tæve til ham vil gerne have en blanding med ham og en evt schæfer

ih hvor fint. så kan han også få brugt noget energi der heh.

Anmeld

9. maj 2011

JuelZ

Lykke86 skriver:

Mente det på billede 15.. Men det er måske et akvarie?

ja det er det... det bare blevet brugt til en kanin i et par mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.