andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Københavnermor

Kofoed33 skriver:

ellers er hun en 14 årig pige der bliver totalt kørt på og ikke kan klare det pres folk giver hende. Jeg synes folk er lidt for hurtige på tasterne nogle gange. HVAD NU HVIS DET ER SANDT, så har "vi" lige direkte mobbet en ung pige med et kæmpe behov for hjælp.

Præcis mine tanker! Er helt frustreret over at jeg ikke var hurtigere til at svare hende.. Før hun forlod siden! Det er bare så trist!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

JustAnotherName

ellers er hun en 14 årig pige der bliver totalt kørt på og ikke kan klare det pres folk giver hende. Jeg synes folk er lidt for hurtige på tasterne nogle gange. HVAD NU HVIS DET ER SANDT, så har "vi" lige direkte mobbet en ung pige med et kæmpe behov for hjælp.

Jeg mener BESTEMT IKKE at jeg har moppet en ung pige ud, selvom jeg var én af dem som satte spørgsmålstegn ved profilens oprigtighed. For trods min tvivl, så svarede jeg. Og selvom min holdning ikke var "aende og anerkendende", så var den ligeså reel og velovervejet, og FAKTISK ET SVAR på dét som der blev spurgt til!

Så jeg ved at det MULIGVIS KAN være en oprigtig bruger. Men jeg mener ikke at der er noget galt i at stille sig spørgende...?!!
Hendes respons var at hun manglede støtte. Og jeg svarede igen!

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Anmeld

9. maj 2011

Madam Blå

Kofoed33 skriver:

Ja, tænk hvis det er rigtigt.. Så ville jeg også smutte fra denne side.

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

MalleH skriver:

ja men havde også skrevet en pb til hende og sådan, og hun svarede på den, og så er hun pludselig væk

Okay, tænkte også, at jeg ville sende en PB, men ja, så var hun slettet. Kan både forstå, hvis hun sletter fordi hun blev mobbet, men ja der er da en mistanke om, at profilen var fake.. Håber det var en fake, for ellers har hun virkelig nogle problemer, for pyha ja, tør ikke tænke tanken.

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

JustAnotherName skriver:

Jeg mener BESTEMT IKKE at jeg har moppet en ung pige ud, selvom jeg var én af dem som satte spørgsmålstegn ved profilens oprigtighed. For trods min tvivl, så svarede jeg. Og selvom min holdning ikke var "aende og anerkendende", så var den ligeså reel og velovervejet, og FAKTISK ET SVAR på dét som der blev spurgt til!

Så jeg ved at det MULIGVIS KAN være en oprigtig bruger. Men jeg mener ikke at der er noget galt i at stille sig spørgende...?!!
Hendes respons var at hun manglede støtte. Og jeg svarede igen!

Det var nok også i mangel af et bedre ord, at det blev mobbet ud, men ideen var lidt det samme. Personligt ville jeg også bare slette min profil, hvis jeg blev af så stor en modstand på en gang.

Self skal vi stille spørgsmål til om det nu kan være rigtig, men at nogen direkte nærmest gør nar af hende, det synes jeg er for groft.

Anmeld

9. maj 2011

lisesp83

Kofoed33 skriver:

Det var nok også i mangel af et bedre ord, at det blev mobbet ud, men ideen var lidt det samme. Personligt ville jeg også bare slette min profil, hvis jeg blev af så stor en modstand på en gang.

Self skal vi stille spørgsmål til om det nu kan være rigtig, men at nogen direkte nærmest gør nar af hende, det synes jeg er for groft.

Jeg spurgte hende bare om hendes profil var ægte.

Vil ikke svare, hvis det var en faker. Det har vi jo oplevet et par gange nu..

Men en skam hun slettede sin profil, inden hun fik svaret på om hun er ægte. For så er det dælme synd, at hun smuttede.

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Kristinav skriver:

Ja, tænk hvis det er rigtigt.. Så ville jeg også smutte fra denne side.

Jeg ville gå helt ned, puha. Ja det er faktisk nogen som er så "dumme" at de ikke ved, at de ikke må drikke, som hun selv skriver, så har hendes mor slået hånden af hende, så hvor fanden skulle hun vide det fra? - måske skulle læge have haft sagt noget, måske gjorde h*n. Jeg kan ikke huske alt min læge sagde til mig, kun noget med tun og laks, men det er langt fra alt.

Anmeld

9. maj 2011

Meliora

Kofoed33 skriver:

ej hold da op, hun var da total fake. Ingen er da så blanke at de både vælger at få et barn for at få lidt forandring i livet, og samtidig har lyst til at drikke hjernen ud. Hun skrev da kun som hun gjorde herinde, for at provokere.

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

lisesp83 skriver:

Jeg spurgte hende bare om hendes profil var ægte.

Vil ikke svare, hvis det var en faker. Det har vi jo oplevet et par gange nu..

Men en skam hun slettede sin profil, inden hun fik svaret på om hun er ægte. For så er det dælme synd, at hun smuttede.

Jamen kan godt forstå, man spørger om det er helt sandt, at hun ikke viste det, men hvis du var 14 og fik de svar som hun gjorde og du oveni det hele bare savnede noget anerkendelse, ville du så beholde profilen?

Jeg håber hun kommer tilbage, vis hun var ægte, så vi "kloge koner" kan give hende den hjælp og støtte hun tydelig mangler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.