Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilfreja skriver: Nu har jeg så lige læst din anden tråd.. Og undskyld mit sprog men hvad f..... tænker du på.. Drikke når du er gravid.. Tror ikke du er helt moden nok til at få barn.. Nu er du jo oz kun 14 og hvad havde du tænkt dig skulle ske når du føder barnet??? Håber du har en sagsbehandler ind over...
Nu har jeg så lige læst din anden tråd.. Og undskyld mit sprog men hvad f..... tænker du på.. Drikke når du er gravid.. Tror ikke du er helt moden nok til at få barn.. Nu er du jo oz kun 14 og hvad havde du tænkt dig skulle ske når du føder barnet???
Håber du har en sagsbehandler ind over...
Ej hvor er du led
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariba skriver: Må man ikke drikke???
Må man ikke drikke???
Du er bestemt ikke moden nok til at få et barn..!!
CelinasMoarh skriver: Du er bestemt ikke moden nok til at få et barn..!!
nå din mening
mariba skriver: Jeg bor hos en kammerat, fordi min mor har smidt mig ud
Jeg bor hos en kammerat, fordi min mor har smidt mig ud
Jamen så få ringet på kommunen så du kan få fat i din sagsbehandler og fortæl hvad sted du står i så du kan få hjælp
Tror altså helt bestemt det etr en person der sidder og tager pis på os herinde..!! Så uvidende kan man sq da ikke være
CelinasMoarh skriver: Tror altså helt bestemt det etr en person der sidder og tager pis på os herinde..!! Så uvidende kan man sq da ikke være
TAk for lort da!
.. Burde du ikke undersøge sådan noget når du er gravid?!
Misselbek skriver: .. Burde du ikke undersøge sådan noget når du er gravid?!
Det vidste jeg da ikke - gør det jo heller ikk fra nu af..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128