andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Jamen kan godt forstå, man spørger om det er helt sandt, at hun ikke viste det, men hvis du var 14 og fik de svar som hun gjorde og du oveni det hele bare savnede noget anerkendelse, ville du så beholde profilen?

Jeg håber hun kommer tilbage, vis hun var ægte, så vi "kloge koner" kan give hende den hjælp og støtte hun tydelig mangler.

enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Kofoed.

FruRafn skriver:

ej hold da op, hun var da total fake. Ingen er da så blanke at de både vælger at få et barn for at få lidt forandring i livet, og samtidig har lyst til at drikke hjernen ud. Hun skrev da kun som hun gjorde herinde, for at provokere.

Det aner jeg ikke. Men jeg frygter bare, at hun var reel nok, for var hun det, så havde hun tydelig brug for hjælp.

Anmeld

9. maj 2011

lisesp83

Kofoed33 skriver:

Jamen kan godt forstå, man spørger om det er helt sandt, at hun ikke viste det, men hvis du var 14 og fik de svar som hun gjorde og du oveni det hele bare savnede noget anerkendelse, ville du så beholde profilen?

Jeg håber hun kommer tilbage, vis hun var ægte, så vi "kloge koner" kan give hende den hjælp og støtte hun tydelig mangler.

Jeg ville bevise at min profil var ægte.

Men som du siger, hvis den er ægte, så håber jeg også, at hun komme tilbage.

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

FruRafn skriver:

ej hold da op, hun var da total fake. Ingen er da så blanke at de både vælger at få et barn for at få lidt forandring i livet, og samtidig har lyst til at drikke hjernen ud. Hun skrev da kun som hun gjorde herinde, for at provokere.

Det kan være hun er en 14 årig pige der har brug for opmærksomhed , og tror et barn er vejen til dette ?? Hvem ved ? .. Da jeg var 14 ville jeg godt ha et barn , og kendte ikke konsekvenserne af det , det gør jeg nu . Jeg vidste hverken til eller fra da jeg var 14 ..

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

lisesp83 skriver:

Jeg ville bevise at min profil var ægte.

Men som du siger, hvis den er ægte, så håber jeg også, at hun komme tilbage.

I hendes anden indlæg var der et mavebilled, godt nok allerede en halv stor mave, men det sker jo for nogen Ved ikke lige hvordan man skal bevise ægtheden ved sin profil, men lad os ligge det ved det. Og håbe den var fake, så der ikke er en knust ung pige i sted i det danske land.

Anmeld

9. maj 2011

millesofie

har i overvejet at hun var en pige som gerne ville være gravid og som derfor var herinde

og som måske søgte jævnalderende som havde børn eller var gravide

og i det hele taget var hun "lidt" naiv  og måske uvidende

> bare en tanke <

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Fisenberg skriver:

har i overvejet at hun var en pige som gerne ville være gravid og som derfor var herinde

og som måske søgte jævnalderende som havde børn eller var gravide

og i det hele taget var hun "lidt" naiv  og måske uvidende

> bare en tanke <

Det er det jeg frygter, men vi kan vel ikke finde ud af det nu? eller hvad henrik?

Anmeld

9. maj 2011

millesofie

Kofoed33 skriver:

Det er det jeg frygter, men vi kan vel ikke finde ud af det nu? eller hvad henrik?

for at jeg tager fejl og også at hun heller ikke allerede er gravid

(hendes billed lignede ikke en gravid mave men vi er jo alle forskellige)

håber på det bedste

kom til at tænke på at min lillesøster er 14

Anmeld

9. maj 2011

TineA

Ej nu bliver jeg jo nysgerrig - hvad var den anden tråd?? Det her virker lidt... Fake??

Anmeld

9. maj 2011

dukke

W.. skriver:

Ej nu bliver jeg jo nysgerrig - hvad var den anden tråd?? Det her virker lidt... Fake??

Ja samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.