andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

sweet

mariba skriver:

Hej...

Er der andre herinde, der har som mig og bare har lyst til at drikke hjernen ud????

Eller er det for underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Majeha

Ok, too late... Det tager tid at formulere mig, hehe. Men står stadig ved mine ord. (også selvom ts er slettet) 

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Jeg håber du forstår, hvorfor folk reagere som de gør ellers kan vi tage den privat

Hvor meget ved du? eller nærmere hvor lidt Har du snakket kosttilskud, bolig og sådan med enten læge eller en anden voksen?

Jeg håber du selv er begyndt og se, at det er en stor, alvorlig og kostfuld affærder at få et lille barn (ikke nok med det er dyrt, så er det skide hårdt, at få barn/børn).

Har du fået tid til scanning?

Anmeld

9. maj 2011

Bellinda89

Vivian87 skriver:

Er så ENIG!!!

Er man så udvidende, og har man ikke søgt den information der skal til, så er man bare ikke voksen nok til at få børn!! Stakkels barn tænker jeg bare!!!

Ja jeg blev også helt chokeret.. Men er nu helt overbevist om at det er en fake profil.. For helt ærlig , tror næppe der er nogle mennesker der er så uvidende , heller ikke en 14 årig.. Enhver ved at druk er dårligt for kroppen , så selvfølgelig er det da dårligt for et foster..!! Men igen : ER CHOKERET.. Faktisk også over at der rent faktisk er nogle der synes det er morsomt at lave fis med sådan noget.. Dete r sq for langt ude , efter min mening.. 

Anmeld

9. maj 2011

missbach

Mariba, Du burde virkelig overveje om det er det her du vil.. 

Et barn har brug for en mor, der er der ubetinget for det. Det er rigtig hårdt at blive mor, og man må give afkald på mange ting, som altså aldrig kommer tilbage.. Udadtil er børn altid dejlige og nuttede, men bag facaden er der bare RIGTIG MEGET arbejde og MANGE frustrerende timer og søvnløse nætter.. I alt dette skal man virkelig kunne holde fokus, og lige skrige i en pude i ny og næ..

Hvis du skal kunne klare mor rollen er det vigtigt at du har helt styr på dit liv, og er klar over hvad du kan tilbyde dit barn af faste rammer..

Alt dette og meget mere til, skal du tage med i dine overvejelser.. For er det fordi du er ked af dit liv, og det hele bare er hårdt og træls mellem din mor og familie, så er det absolut ikke et barn der vil rede det... 

Anmeld

9. maj 2011

Kamulla

har aldrig lyst til at drikke hjernen ud... jo dengang jeg var 15

jeg kunne dog godt bruge en tur på coktail bar og blive lettere beruset med tøser jeg holder af

men er ikke gravid (hvis du ts er det???)

Anmeld

9. maj 2011

Københavnermor

lærkes_mor skriver:

Til TS. Nej det er ikke godt at drikke når man er gravid - bestil en tid ved lægen og snak om hvad der er godt for barnet og hvad der ikke er :-)

og så til debatten; hvis man tror det er en fake profil så ta kontakt til Henrik eller en af de andre.... hvis det er en rigtig profil så hjælper det ikke at svare nedladent og bedre vidende... synes faktisk det er at gå over grænsen

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

MalleH skriver:

årh hvor mærkeligt, så forsvandt hun.. jaa, det var nok en faker så

ellers er hun en 14 årig pige der bliver totalt kørt på og ikke kan klare det pres folk giver hende. Jeg synes folk er lidt for hurtige på tasterne nogle gange. HVAD NU HVIS DET ER SANDT, så har "vi" lige direkte mobbet en ung pige med et kæmpe behov for hjælp.

Anmeld

9. maj 2011

lukasmor

CelinasMoarh skriver:

Ja jeg blev også helt chokeret.. Men er nu helt overbevist om at det er en fake profil.. For helt ærlig , tror næppe der er nogle mennesker der er så uvidende , heller ikke en 14 årig.. Enhver ved at druk er dårligt for kroppen , så selvfølgelig er det da dårligt for et foster..!! Men igen : ER CHOKERET.. Faktisk også over at der rent faktisk er nogle der synes det er morsomt at lave fis med sådan noget.. Dete r sq for langt ude , efter min mening..

Anmeld

9. maj 2011

malliebooh

Kofoed33 skriver:

ellers er hun en 14 årig pige der bliver totalt kørt på og ikke kan klare det pres folk giver hende. Jeg synes folk er lidt for hurtige på tasterne nogle gange. HVAD NU HVIS DET ER SANDT, så har "vi" lige direkte mobbet en ung pige med et kæmpe behov for hjælp.

ja men havde også skrevet en pb til hende og sådan, og hun svarede på den, og så er hun pludselig væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.