andre unge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Mor til Mike

mariba skriver:

Det vidste jeg da ikke - gør det jo heller ikk fra nu af..

Godt så synes du skal undersøge det lidt nærmere.. Der er faktisk ret mange ting man faktisk ikke må, og det skal jo ikke ende med at du skader dit foster. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

JuelZ

ej nu sidder jeg squ og bliver helt chokeret over det her..
jeg syntes virkelig du skal ta og få fat i din læge og i din kommune så du kan få noget hjælp hvis du ikke engang ved at man ikke må drikke når man er gravid.. jeg er helt målløs

Anmeld

9. maj 2011

JustAnotherName

Hej...

Er der andre herinde, der har som mig og bare har lyst til at drikke hjernen ud????

Eller er det for underligt

Seriøst ???

Du skriver i et andet indlæg idag, at du er GRAVID med én du ikke kender.
At du er 14 år gammel, og har valgt at beholde dit barn.

Og nu at du har lyst til at drikke hjernen ud....

JA, DET ER SGU FOR UNDERLIGT! - Hvis du spørger mig. Rystende!!!   
....Hvis altså overhovedet "du er ægte"...??!!??!!??

Anmeld

9. maj 2011

malliebooh

det behøver jo ikke være en faker profil, bare fordi hun er uviden.. som i jo selv pointere meget, så er hun kun 14.. selvfølgelig tænker man ikke på barn der nok nærmere, som hun selv hentyder, så er det fest og druk.. Nogen tænker bare mindre på at researche end andre har selv den type veninder.

Anmeld

9. maj 2011

mariba

JustAnotherName skriver:

Seriøst ???

Du skriver i et andet indlæg idag, at du er GRAVID med én du ikke kender.
At du er 14 år gammel, og har valgt at beholde dit barn.

Og nu at du har lyst til at drikke hjernen ud....

JA, DET ER SGU FOR UNDERLIGT! - Hvis du spørger mig. Rystende!!!   
....Hvis altså overhovedet "du er ægte"...??!!??!!??

Har jo bare brug for støtte

Anmeld

9. maj 2011

Majeha

Ej come on. Plejer ikke at deltage i sådanne "debatter", og vil ikke gøre mig upopulær og støde TS... Men er det her ikke endnu en af de der fakeprofiler, der desværre dukker op engang imellem og skaber rav i "hønsegården". Forstår virkelig ikke, at man(trods den unge alder) kan stå så uvidende omkring en graviditet. Du (ts) er i 12.uge, så går ud fra, du har været til lægen. Der må h*n da have oplyst om bl.a. så basale ting som alkohol. Og det står også i de pjecer, man får med hjem. Kan simpelthen ikke tro/forstå dine to indlæg. Tager jeg fejl mht. fake, beklager jeg dybt. Det er desværre bare ikke sjældent, en fakeprofil skaber uro herinde, og brugere med gode intentioner, der vil hjælpe osv. står og føler sig taget i måsen, når en sådan bliver afsløret.

Anmeld

9. maj 2011

Sara.

Til TS. Nej det er ikke godt at drikke når man er gravid - bestil en tid ved lægen og snak om hvad der er godt for barnet og hvad der ikke er :-)

og så til debatten; hvis man tror det er en fake profil så ta kontakt til Henrik eller en af de andre.... hvis det er en rigtig profil så hjælper det ikke at svare nedladent og bedre vidende... synes faktisk det er at gå over grænsen

Anmeld

9. maj 2011

malliebooh

årh hvor mærkeligt, så forsvandt hun.. jaa, det var nok en faker så

Anmeld

9. maj 2011

JustAnotherName

mariba skriver:

Har jo bare brug for støtte

Jeg har svært ved at fatte sympati. Alt i mig skriger på at anbefale dig en abort, når du ikke er ældre, når du ikke kender faren, når du er smidt ud af din mor, og når du ikke er bedre informeret.

Jeg har svært ved at tro, at alle disse uheldige sammenhænge kan være "ægte"!

Og hvis de er, så har jeg så ondt af dit ufødte barn!!

Anmeld

9. maj 2011

Vivian87

CelinasMoarh skriver:

Tror altså helt bestemt det etr en person der sidder og tager pis på os herinde..!! Så uvidende kan man sq da ikke være

Er så ENIG!!!

Er man så udvidende, og har man ikke søgt den information der skal til, så er man bare ikke voksen nok til at få børn!! Stakkels barn tænker jeg bare!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.