Ak og ve...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

muzen

ja jeg bliver ved sig hvis jeg skal stoppe men kender du de her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

muzen

7. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Albertesmor skriver:

http://nameit.bestsellershop.com/DK/mini/underdele/8/185555

i name it skal han op i kids afd for at de er lange nok (98-104) da de er korte i ben i forhold til en del andre mærker. De er ret fede deres baggy joging bukser med den der underbukse kant, men hvis frederic skal have dem - skal vi klippe det der pynte alla underbukse kant væk..

Mange af dem prøved på ham i dag nede i ønske børn, stort set de fleste name it bukser  fra både mini afd og deres store drenge afd - danefæ og nogle andre... 

Så han fik nogle minymo baggy bukser i str 98 fra pige afd, da de ikke har det brede tykke tykke elastik inde i taljen der ikke kan justeres som drenge model har + at snørren kommer oveni så når de bliver snørret til så rynker elastik'en i dem og giver ham gener på hofte knoglerne..

Anmeld

7. maj 2011

Albertesmor skriver:

Jeg har haft samme problem med min datter, men Exit er helt perfekt til hende hun er også en ekstremt slank pige, men med nogle lange ben

vi har også før haft exit til frederic og havde et par 2 lags her i vinter's...

Anmeld

7. maj 2011

Henri84 skriver:

De eneste bukser vi har tilbage som E kan passe er faktisk hans småfolk velour, og så nogle bukser vi har fået syet ved guldhammer, med navn på numsen Hummel går også nogenlunde
Og ellers lever han i alt for store bukser

I er jo lidt heldige at e ikke har helt så laaange ben, men han har sin laange overkrop istedet..

Har luret småfolk's velur serie, men det skal jo være en 98 og så tør jeg ikke tænke på hvor store de er i taljen? Hvad str har e dem i og hvor mange cm er de i liv vide? De må ikke være over 36 cm i omkreds.

Har fundet nogle fede björkvin jogging bukser, som nok lander hjemme i hans skab - der er snørre i livet... Det samme bliver der monteret i hans krutter bukser. Et par fra daub deluxe og måske 2 fra guldhammer. Så begynder vi roligt at have styr på bukserne igen..

Har jo sagt at i godt må stjæle stil herfra... Han lever i sine 68'er bukser og de har snart holdt et helt år..

Anmeld

7. maj 2011

muzen skriver:

ja jeg bliver ved sig hvis jeg skal stoppe men kender du de her

uh... mener de har nielsen i kolding storcenter...

næmmere når knægten er med til at prøve dem, så vi ikke skal køre frem og tilbage...

Anmeld

7. maj 2011

muzen skriver:

og her

tak..

tth fungere ikke - ud over deres regntøj til frederic.

Men mærket next er også noteret ned til nærmere studering..

Anmeld

7. maj 2011

Henri84

Mor til Frederic skriver:

I er jo lidt heldige at e ikke har helt så laaange ben, men han har sin laange overkrop istedet..

Har luret småfolk's velur serie, men det skal jo være en 98 og så tør jeg ikke tænke på hvor store de er i taljen? Hvad str har e dem i og hvor mange cm er de i liv vide? De må ikke være over 36 cm i omkreds.

Har fundet nogle fede björkvin jogging bukser, som nok lander hjemme i hans skab - der er snørre i livet... Det samme bliver der monteret i hans krutter bukser. Et par fra daub deluxe og måske 2 fra guldhammer. Så begynder vi roligt at have styr på bukserne igen..

Har jo sagt at i godt må stjæle stil herfra... Han lever i sine 68'er bukser og de har snart holdt et helt år..

De er lige til vask, så kan lige sende mål når de er vasket
I forhold til størrelse så er de LANGE, og E har stadig opsmøg på 86/92, så jeg tror faktisk næsten godt at Freder vil kunne passe den str. også!

Anmeld

7. maj 2011

Henri84

Mor til Frederic skriver:

uh... mener de har nielsen i kolding storcenter...

næmmere når knægten er med til at prøve dem, så vi ikke skal køre frem og tilbage...

Nielsens har først str. fra str. 8 år (eller deromkring).. Min veninde har arbejdet i deres børneafd...

Anmeld

7. maj 2011

Henri84 skriver:

De er lige til vask, så kan lige sende mål når de er vasket
I forhold til størrelse så er de LANGE, og E har stadig opsmøg på 86/92, så jeg tror faktisk næsten godt at Freder vil kunne passe den str. også!

så venter vi lige...

Bare de er 37 + i ben længde så går det, men de skulle jo gerne kunne bruges til efteår/vinter i bh og når hans 68'er bukser bliver for kolde...

He he.. de skal også være laange... Du ved hvordan jeg har det med bukser der stumper så snart han sidder ned osv.

Syntes også at det er mærkeligt så mange mærker der kører; 1-2, 2-3, 4-5, 5-6 år... Hvor er lige 3-4 år henne.. Mange mærker har også 86/92, 98/104... Hvor er 92/98 henne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.