Ak og ve...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Line&Liam skriver:

Ih hvor jeg lige vil give dig et KRAM!

Sikke en kamp med ham skønne frederik! - GODT vi går sommeren i møde.

Jeg sidder og tænker, at man jo kan få rigtig mange fede smækbukser, sidder de også helt vildt øv på ham?

det er modtaget...

Ja vi hviler ikke lige på laurbær bladende herhjemme på vise områder..

Havde jo før bare tænkt; det er da ligemeget med alm cowboy bukser - vi køber bare baggy bukser, dejlig nemt med snørre og den possed effetkt gør at det skjuler lidt hans str...

Men dejlig vi har daub deluxe og dejlige janne der vil hjælpe med at få lavet mulighed for at lave snørre eller lign i kommende baggy bukser...

For det er godt nok en jungle der lige er blevet lidt tættere at færdes i, hvad bukser angår...

Hummel smækbukser i 98 er forkorte i ben, trods de bliver spændt helt ud... Så idag prøved vi dem i 74 for at se om vi så kunne bruge dem som knickers. Næ... Og de er svære for ham at åbne og lukke nu her hvor han er ble fri. 

Vi har faktisk aldrig kunnet finde smækbukser til ham, da de altid har været forkorte i ben - eller han de er så brede i overkrop at han ligner et fortelt til en campingvogn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

muzen

hende her sælger også bukser syntes hun laver nogle vildt fede nogen

Anmeld

7. maj 2011

muzen

har lige googlet og fandt den her tråd

måske er der noget du kan bruge der. ved hende skovsen 81 næsten har samme problem som dig her

Anmeld

7. maj 2011

muzen skriver:

hende her sælger også bukser syntes hun laver nogle vildt fede nogen

tak...

Har lige været inde og lure... 

Anmeld

7. maj 2011

muzen

hvad med at få lavet sådan nogle her det kan også være hende der syer for dig kan det her

Anmeld

7. maj 2011

slettet_7530

Jeg har haft samme problem med min datter, men Exit er helt perfekt til hende hun er også en ekstremt slank pige, men med nogle lange ben

Anmeld

7. maj 2011

muzen skriver:

har lige googlet og fandt den her tråd

måske er der noget du kan bruge der. ved hende skovsen 81 næsten har samme problem som dig her

tak... har sendt en mail til hende guldhammer

Anmeld

7. maj 2011

muzen

Mor til Frederic skriver:

tak... har sendt en mail til hende guldhammer

super er glad for at jeg kunne hjælpe måske kender jo selv problemet her bare en moar der er godt til at sy så hun fixer lige alle de små problemer

Anmeld

7. maj 2011

Henri84

De eneste bukser vi har tilbage som E kan passe er faktisk hans småfolk velour, og så nogle bukser vi har fået syet ved guldhammer, med navn på numsen Hummel går også nogenlunde
Og ellers lever han i alt for store bukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.