muzen skriver:
den det med at de har syet elastikken fast er ikke noget problem det er jo bare at tage en opsprætter og fjerne sygningen hele vejen rundt også kan du få den der knap elastik igennem.
jeg har en dreng der er i str 92 i bukser og vejer mellem 12 og 13 kilo. så han er en lille tynd en. men det begynder og hjælpe på at han nu kan passe str 92 i livet for det kunne han bestemt ikke da han gik op i str 92. bluser og nattøj er han i 98
han er 2,6 år
uh.. det er ikke noget jeg tør begive mig ud i, det går bare helt galt..
Herhjemme får vi ham liggende til 96 cm, så er spændt på hvad deres måle pind siger derude på fredag....
Hende i ønske børn sagde også at vi ikke skulle spørge om bukser før om 2-3 kg. Jamen knægten har jo vejet der samme ved både 1 og 2 års undersøgelsen - han er nu 2,8 år og vejer stadig det samme.
Så mon ikke de har noget til din dreng? For han vejer jo trods alt 2-3 kg mere end frederic.
Her har vi stadig kun str 86 i skjorter tilbage, dem har han brugt siden han var 8 mdr - så de er 2 år gamle efterhånden. Vi når lige at skifte bluserne op til 92 og så køre med samme str i nogle mdr, førend hans ben stikker af igen. Name it bukser i 92 har han ikke brugt i snart et ½ år, da de er så korte i ben i forhold til andre bukser i 92.
Anmeld