Ak og ve...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Henri84

Mor til Frederic skriver:

så venter vi lige...

Bare de er 37 + i ben længde så går det, men de skulle jo gerne kunne bruges til efteår/vinter i bh og når hans 68'er bukser bliver for kolde...

He he.. de skal også være laange... Du ved hvordan jeg har det med bukser der stumper så snart han sidder ned osv.

Syntes også at det er mærkeligt så mange mærker der kører; 1-2, 2-3, 4-5, 5-6 år... Hvor er lige 3-4 år henne.. Mange mærker har også 86/92, 98/104... Hvor er 92/98 henne... 

Ja det irriterer også mig grænseløst, men det størrelsesspring, det er da mega irriterende når ungerne er midt i mellem! Hehe ja jeg ved hvordan du har det med bukser Herhjemme har vi det (næsten) omvendt.. Hellere de er lige korte nok end han går på dem når han ikke har sko på Meeen alt med måde, han får nu heller ikke nukser på der sidder oppe over anklen *lol*
Mener jeg på et tidspunkt har målt benlængden til 37, men er altså ikke heeelt sikker, så skal nok lige tjekke op på det Og det samme med taljen.. Ellers er det lige før F skulle prøve E's inden i køber...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

muzen

Syntes også at det er mærkeligt så mange mærker der kører; 1-2, 2-3, 4-5, 5-6 år... Hvor er lige 3-4 år henne.. Mange mærker har også 86/92, 98/104... Hvor er 92/98 henne... 

ej er bare så enig hvor blev lige de størrelser af. m bluser stumpede helt vildt i ærmerne str 92 men 98-104 der er 2 opsmøg på. og jeg kan bare ikek have tøj der stumper

Anmeld

7. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Henri84 skriver:

Nielsens har først str. fra str. 8 år (eller deromkring).. Min veninde har arbejdet i deres børneafd...

dvs de intet har til vores drenge? 

øv øvv.

Nå må nok hellere finde min seng, sidder godt nok i den - men mangler at komme under dynen...

Vi kørte jo ud efter farmand på grindsted gokart bane og var der lidt i 4, for det skulle jo slutte kl 4... Snydt, så vi kørte derfra 17.30. Fik lokket lidt fede fritüe pommes i freder, så sammenlagt med det og det lidt morgenmad han ville have - har han lige lidt at indhente på den konto. Da den siger kontrol på fredag.. 

Anmeld

7. maj 2011

slettet_7530

Bilka har også bukser til slanke drenge

Anmeld

7. maj 2011

Henri84

dvs de intet har til vores drenge? 

øv øvv.

Nå må nok hellere finde min seng, sidder godt nok i den - men mangler at komme under dynen...

Vi kørte jo ud efter farmand på grindsted gokart bane og var der lidt i 4, for det skulle jo slutte kl 4... Snydt, så vi kørte derfra 17.30. Fik lokket lidt fede fritüe pommes i freder, så sammenlagt med det og det lidt morgenmad han ville have - har han lige lidt at indhente på den konto. Da den siger kontrol på fredag.. 

Træls.. Her synes E lagkagen var ret så god Så masser af lyserødt flødeskum til ham i dag
Sov godt

Anmeld

7. maj 2011

Henri84 skriver:

Ja det irriterer også mig grænseløst, men det størrelsesspring, det er da mega irriterende når ungerne er midt i mellem! Hehe ja jeg ved hvordan du har det med bukser Herhjemme har vi det (næsten) omvendt.. Hellere de er lige korte nok end han går på dem når han ikke har sko på Meeen alt med måde, han får nu heller ikke nukser på der sidder oppe over anklen *lol*
Mener jeg på et tidspunkt har målt benlængden til 37, men er altså ikke heeelt sikker, så skal nok lige tjekke op på det Og det samme med taljen.. Ellers er det lige før F skulle prøve E's inden i køber...

det er skisme bare så træls..

han er jo på vej ud af hans regnbue molo bluse i 92 og så hedder den ellers lige isabella fortelt til str 98/104. 

Thi hi... her sidder hans baggy bukser pænt til at starte med (så han ikke jogger i dem) og så falder de lige så stille og roligt længere ned - begynder at træde i dem og ja til sidst hænger de om numsen.. 

Men han har så også altid hans små pædagog hjemmesko fra bundgaard på i dp, da hun har kolde gulve... De reder en del falde ned bukser...

Har ellers luret at man godt lige kan trække en snor i mellem syningerne på de velur småfolk's bukser... 

Anmeld

7. maj 2011

Albertesmor skriver:

Bilka har også bukser til slanke drenge

jeps... vi hamstre dog de fleste af deres velur baggy bukser i 68 og nogle andre i str 68...

I bilka skal han have 98 og så er vi tilbage i samme talje problem og ande numse..

Anmeld

7. maj 2011

Henri84 skriver:

Træls.. Her synes E lagkagen var ret så god Så masser af lyserødt flødeskum til ham i dag
Sov godt

Sejt.... så må du oftere farve flødeskum'et... Vi snakkes ved i morgen engangFik i kigget på hans øre idag, eller gik det over?

Anmeld

7. maj 2011

Henri84

Sejt.... så må du oftere farve flødeskum'et... Vi snakkes ved i morgen engangFik i kigget på hans øre idag, eller gik det over?

Haha ja det må vi Kunne være vi skulle prøve at farve maden også *lol*
Han faldt til ro efter panodil, og har ikke klaget siden, så håber Men tror nu lige jeg vil have ham forbi ørelægen i næste uge, just in case..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.