Ak og ve...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.717 visninger
59 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

... og suk...

Giv mig nogle links til bukser, pleace?

- smartkids - emmamai - milledille - babygaven - filabel - min mors butik - mine unger - miniaturen - babyfryd - hønemor - de gule sider - småfolk - katvig - moonkids og en bunke andre er støvsuget... 

Har fundet nogle fede krutter baggy busker og dem kommer så bare selv monteret snørre i...

Selv hende der har ønske børn i fredericia er måløs og vi har idag prøvet adskelige bukser - model'er osv. Nu hvor han er ble fri sidder hans de sidste alm bukser bare helt af numse til...

Hendes bedste bud er at få syet nogle og tak til daub deluxe, som atter er igang med at sy et par..

Vi endte så ovre i pige afd og fandt et par baggy bukser i str 98 til ham.

De havde dem også i drenge model, men der er ud over snøre i live også alm bred elastik i taljen og når de bliver snørret ind så da passer - så sidder den brede elastik og irritere hans hofter... Som igen ofte er nærmest misfarvet og røde pga hans bukser sidder på hans hofte knogler... 

Pyh... godt vi går den varme periode i møde, så han kan rende i sine 68'er bukser - men ville jo gerne have nogle lange bukser, for den hylde er ved at være ret tom..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

... og suk...

- smartkids - emmamai - milledille - babygaven - filabel - min mors butik - mine unger - miniaturen - babyfryd - hønemor - de gule sider - småfolk - katvig - moonkids og en bunke andre er støvsuget... 

Har fundet nogle fede krutter baggy busker og dem kommer så bare selv monteret snørre i...

Selv hende der har ønske børn i fredericia er måløs og vi har idag prøvet adskelige bukser - model'er osv. Nu hvor han er ble fri sidder hans de sidste alm bukser bare helt af numse til...

Hendes bedste bud er at få syet nogle og tak til daub deluxe, som atter er igang med at sy et par..

De havde dem også i drenge model, men der er ud over snøre i live også alm bred elastik i taljen og når de bliver snørret ind så da passer - så sidder den brede elastik og irritere hans hofter... Som igen ofte er nærmest misfarvet og røde pga hans bukser sidder på hans hofte knogler... 

Pyh... godt vi går den varme periode i møde, så han kan rende i sine 68'er bukser - men ville jo gerne have nogle lange bukser, for den hylde er ved at være ret tom..

Tænker også at du skulle få dem syet selv - så kan du få på mål.

Har ikke lige fulgt med , men er det fordi han er så tynd i taljen du ikke kan finde bukser til ham ??

Kan han bruge alm pose / tulle bukser med rib kant - ?? syr på bestilling til 100 kr Optil str 86/92 & 92/98 til 125..

Anmeld

7. maj 2011

bullerbassen

7. maj 2011

2babygirls

... og suk...

Er H&M ikke ret små i størrelserne ??? Har selv en tynd baby, og her sætter jeg også elastikken stramt i hendes cowboys bukser

Anmeld

7. maj 2011

bullerbassen skriver:

Tænker også at du skulle få dem syet selv - så kan du få på mål.

Har ikke lige fulgt med , men er det fordi han er så tynd i taljen du ikke kan finde bukser til ham ??

Kan han bruge alm pose / tulle bukser med rib kant - ?? syr på bestilling til 100 kr Optil str 86/92 & 92/98 til 125..

Jamen han har str 98 i benlængde minymo - ej sikke lej - ida t og hummel. Skal han have name it er det 98/104. 

Men han er ca 36 cm i talje. Så når bukserne bliver spændt ind sidder al overskydende stof fra siden og hele vejen rundt om ryggen.

Derfor hans hofter også bliver så irriteret.

Han er nogle og 90 cm men vejer lige knap 10 kg. Skal til kontrol på fredag..

Har snakket med daub deluxe ang de med rib og hun syntes det vil blive for meget bredt agtig på hans hofte og give den forkerte pose effekt.  

Anmeld

7. maj 2011

muzen

jeg tænke hvad med jogging bukser passer de ham ikke? altså jeg har også en rimloig tynd dreng og rigtig mange af han bukser har jeg åbnet ind til elastikken og kørt en hul elastik i gennem også syet 2 knapper i så jeg kunne spænde dem ind i livet.

ellers syntes jeg faktisk at bilka har nogle rigtige fine bukser med rib i som min søn altid har kunne passe også fordi der er den der elastik i som kan spændes ind

Anmeld

7. maj 2011

Heidimed lea

prøv Esprite bukser de er meget smalle taler af erfaring...

prøv www.smartkids.dk  de har dem Heidi

Anmeld

7. maj 2011

Tina&Martin skriver:

Er H&M ikke ret små i størrelserne ??? Har selv en tynd baby, og her sætter jeg også elastikken stramt i hendes cowboys bukser

Han er ovre i den store drenge afd hvad ang længde i bukser, men talje er han en 68'er spændt nogle huller ind. Så den stil har vi stort set kørt med siden sidste sommer, gennem efterår - vinter - forår (med strømpebukser under)

Hans bedste underbukser er de stribed fra katvig i str 62, ihvertfald dem der sidder bedst.

Problemet er at de skal spændes så meget ind at de stort set ikke kan mere og så rynker stoffet og bliver mast sammen - så han får udposning hele vejen rundt...

Han har ikke et par alm cowboy bukser han kan passe - kun baggy bukser.  

1. de mindste underbukser vasket hårdt og tørret i tøretumbler

2-3 en slank ung mand...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2011

2babygirls

Han er ovre i den store drenge afd hvad ang længde i bukser, men talje er han en 68'er spændt nogle huller ind. Så den stil har vi stort set kørt med siden sidste sommer, gennem efterår - vinter - forår (med strømpebukser under)

Hans bedste underbukser er de stribed fra katvig i str 62, ihvertfald dem der sidder bedst.

Problemet er at de skal spændes så meget ind at de stort set ikke kan mere og så rynker stoffet og bliver mast sammen - så han får udposning hele vejen rundt...

Han har ikke et par alm cowboy bukser han kan passe - kun baggy bukser.  

1. de mindste underbukser vasket hårdt og tørret i tøretumbler

2-3 en slank ung mand...

Jeg føler VIRKELIG med dig, det må være SÅ skide hårdt ikke at vræle hver dag over hvorfor han ikke spiser ( har selv en stædig baby på 7 mdr som IKKE vil spise, SUK, mon det snart passere)

Men der er dælme nogle små størrelse. Dog er hun lille men hun følger nogenlunde tøj størrelserne.
Hmmm hører lige min søster ad, om min nevø er tynd-tynd i livet og hvor hun så handler tøj

Anmeld

7. maj 2011

muzen skriver:

jeg tænke hvad med jogging bukser passer de ham ikke? altså jeg har også en rimloig tynd dreng og rigtig mange af han bukser har jeg åbnet ind til elastikken og kørt en hul elastik i gennem også syet 2 knapper i så jeg kunne spænde dem ind i livet.

ellers syntes jeg faktisk at bilka har nogle rigtige fine bukser med rib i som min søn altid har kunne passe også fordi der er den der elastik i som kan spændes ind

Er vild med småfolk's velur bukser, men der har de syet elastik fast hele vejen rundt. 

Andre model'er/mæker har tillige syet elastik fast og lavet 3 syninger hele vejen rundt med 1 cm mellem rum - der kan der sniges en snørre igennem. 

Er vild med krutter's baggy bukser - dog skal der lige en snøre igennem dem også. 

Ellers er det hummel jogging bukser vi bruger, da der er snørre i livet.

Har slet ikke evner til at sy - giv mig en bil med sprunget kølerslange eller udstødning der er knækket. Har prøved forige år at skulle sy lapper på hans termo tøj - ak skæbne da, det tog 2 dage af 4 ½ time.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.