... og suk...
Giv mig nogle links til bukser, pleace?
- smartkids - emmamai - milledille - babygaven - filabel - min mors butik - mine unger - miniaturen - babyfryd - hønemor - de gule sider - småfolk - katvig - moonkids og en bunke andre er støvsuget...
Har fundet nogle fede krutter baggy busker og dem kommer så bare selv monteret snørre i...
Selv hende der har ønske børn i fredericia er måløs og vi har idag prøvet adskelige bukser - model'er osv. Nu hvor han er ble fri sidder hans de sidste alm bukser bare helt af numse til...
Hendes bedste bud er at få syet nogle og tak til daub deluxe, som atter er igang med at sy et par..
Vi endte så ovre i pige afd og fandt et par baggy bukser i str 98 til ham.
De havde dem også i drenge model, men der er ud over snøre i live også alm bred elastik i taljen og når de bliver snørret ind så da passer - så sidder den brede elastik og irritere hans hofter... Som igen ofte er nærmest misfarvet og røde pga hans bukser sidder på hans hofte knogler...
Pyh... godt vi går den varme periode i møde, så han kan rende i sine 68'er bukser - men ville jo gerne have nogle lange bukser, for den hylde er ved at være ret tom..
Anmeld