Hjælp til at blive lækker!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

N&J

sommerbarn<3 skriver:

.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

camilla28

mørkere plukket bryn

mascara

gloss eller stift i en mørk brun / rødlig nuance

en sol pudder

en forkæelses tur til frisøren  hårkur koster 200 hos min frisør

eller en veninde kunne gøre det

Anmeld

7. maj 2011

N&J

camilla28 skriver:

mørkere plukket bryn

mascara

gloss eller stift i en mørk brun / rødlig nuance

en sol pudder

en forkæelses tur til frisøren  hårkur koster 200 hos min frisør

eller en veninde kunne gøre det

Skal altså have plukket de bryn.. hihi

Og ja, skal vist have invisteret lidt i nogle mere make up.. (det meste jeg har er fra jeg var 18 år..)

Tror det må blive veninden, jeg har faktisk aldrig rigtig brugt særlig mange penge på mig selv og som enlig mor, kommer jeg nok heller ikke til det.. men en god hårkur.. syntes bare jeg har ledt, vil nemlig gerne have en uden alt muligt i, og syntes de er ret svære at finde.. 

Anmeld

8. maj 2011

*Toffee*

N&J skriver:

Så modig er jeg slet ikke... av smerte.. , jeg syntes det gør ondt at hive et plaster af

Jeg har kigget på Tromborgs produkter, det kan jo heldigvis fåes indimellem til gode penge på nettet, må jeg spørge hvad du bruger af produkter derfra?? 

Tror jeg skal kigge lidt på noget gloss, for tror heller ikke helt jeg kan styre det med læbestiften, det andet er lidt nemmere at styre..

Jamen altså, det gør jo også lettere ondt at plukke øjenbryn, og så tager det bare så laaaaaang tid.. Og så har jeg mange lyse hår, som ikke lige er til at se, men de forsvinder altså med voks. Bare lidt dybe vejrtrækning og så RITSCH og så er det væk

Fra Tromborg bruger jeg dagligt cleansing foam og deluxe facecream. Om morgenen bruger jeg tillige solcreme (også fra Tromborg) i ansigtet med solfaktor 30.

1-2 gange om ugen bruger jeg desuden exfoliating mask og derefter multivitamin masken, begge dele også fra Tromborg.

Til kroppen bruger jeg saltscrub med citrus duft. Og så har jeg planer om at købe deres olie til kroppen.

Det hele føles virkelig dejligt, luksuriøst og forfriskende.  Og man får virkelig hud der føles som babyhud.

God idé med glossen, det er det der fungere for mig ihvertfald.

Anmeld

8. maj 2011

N&J

Toffi skriver:

Jamen altså, det gør jo også lettere ondt at plukke øjenbryn, og så tager det bare så laaaaaang tid.. Og så har jeg mange lyse hår, som ikke lige er til at se, men de forsvinder altså med voks. Bare lidt dybe vejrtrækning og så RITSCH og så er det væk

Fra Tromborg bruger jeg dagligt cleansing foam og deluxe facecream. Om morgenen bruger jeg tillige solcreme (også fra Tromborg) i ansigtet med solfaktor 30.

1-2 gange om ugen bruger jeg desuden exfoliating mask og derefter multivitamin masken, begge dele også fra Tromborg.

Til kroppen bruger jeg saltscrub med citrus duft. Og så har jeg planer om at købe deres olie til kroppen.

Det hele føles virkelig dejligt, luksuriøst og forfriskende.  Og man får virkelig hud der føles som babyhud.

God idé med glossen, det er det der fungere for mig ihvertfald.

Tak.. 

Anmeld

8. maj 2011

Sitrani

N&J skriver:

Det var pænt sagt... mit hår bliver automatisk lysere om sommeren, så der kommer naturlige lyse striber i.. om vinteren plejer jeg at snyde lidt med det.. 

Hvad hedder sådan noget Olie, har kigget lidt på Nilens jord blush... dem er nemlig rigtig fin.. 

Og er helt enig med dig i at masser af selvtillid, så er man også lækker, det har jeg heldigvis men det hjælper altid lidt at se lidt dejlig ud en gang imellem også selvom det kun er for en selv.. 

Ja, nemlig

Den der olie er Matas egen, kan ikke huske hvad den hedder, men de ved hvad du snakker om, hvis du spørg i butikken..... Nilens Jord blush er rigtig god! Den har jeg selv...

Anmeld

8. maj 2011

N&J

STN skriver:

Ja, nemlig

Den der olie er Matas egen, kan ikke huske hvad den hedder, men de ved hvad du snakker om, hvis du spørg i butikken..... Nilens Jord blush er rigtig god! Den har jeg selv...

Tak jeg forhører mig lige næste gang jeg er dernede.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.