Hjælp til at blive lækker!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

N&J

Har ikke lige læst alle svar.. Men må jeg anbefale at gå ind på youtube, og tjekke de uendelige tutorials der findes derinde..

Jeg har selv lært rigtig mange frisurer derinde.. Og har tilmed endelig fået lært mig selv at lave smokey eyes...

Der er rigtig meget godt derinde..

Det har jeg faktisk slet ikke tænkt på, det var da en rigtig god ide, det bliver nemlig meget det samme og det samme.. tak for tippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

N&J

Augusta11 skriver:

Jeg synes, at du ser bedst ud på det første billede med lidt viltert hår. Prøv at sætte det op med forskellige nåle og spænder sådan lidt skødesløst uden at bruge for meget tid på det. Youtube er en god idé.

Det klæder dig godt med farver på det nederste billede, for det får dine øjenfarve til at træde frem, så altid farver hvis du ikke har tid til makeup.

Ellers synes jeg, at du skal bruge lidt mere krudt på øjnene, en øjenskygge på øjenlåget og måske lige under øjnene, hvis du vil spare tid ved at undgå at bruge eyeliner. Spørg om farve hos et af de gode makeupmærker og køb derefter eventuelt en billig udgave i Matas.

Et feminint tørklæde om halsen er også altid et hit.

Det kunne være jeg skulle prøve med at sætte det lidt op, syntes nemlig hurtigt det bliver meget fyldigt med alle de krøller når det bare hænger.. 

Ja, øjenskygge har jeg ikke haft på i.... meget lang tid, så det kunne godt være det var på tide at invistere lidt i sådan noget igen.. 

Tørklæde er nok det ass. jeg bruger allermest, elsker at dække mig med farver, hvis tøjet er lidt kedeligt..  

Anmeld

7. maj 2011

Meliora

N&J skriver:

Jeg bruger Nilens jord som mineralpudder, men vidste ikke de også havde lavet concealer, det må jeg lige få kigget på.. 

Tror godt jeg forstod det, det må jeg lige prøve, tak

Mht. pedicure, så er jeg alene med min datter, så det er ikke så nemt at afsætte tid til i weekenden, heldigvis har jeg snart sommerferie, så der kunne jo være en mulighed der.. 

det vil jeg gå ud fra de har, de har vist alt indenfor alm. make-up:-)

Hvis man køber et værdibevis hos sweetdeal, så kan man jo bruge det når man har lyst, det er bare kun i dag man kan købe beviset til halv pris, det er hele deres koncept ( at de giver 50% på en ny vare hver dag)

www.sweetdeal.dk

Anmeld

7. maj 2011

Chillien

N&J skriver:

Det har jeg faktisk slet ikke tænkt på, det var da en rigtig god ide, det bliver nemlig meget det samme og det samme.. tak for tippet

Den her er det seneste jeg har lært at lave.. Og det er SÅ fedt! Det ku måske være en ide..

http://www.youtube.com/watch?v=vayzb2Veug8

Anmeld

7. maj 2011

N&J

FruRafn skriver:

det vil jeg gå ud fra de har, de har vist alt indenfor alm. make-up:-)

Hvis man køber et værdibevis hos sweetdeal, så kan man jo bruge det når man har lyst, det er bare kun i dag man kan købe beviset til halv pris, det er hele deres koncept ( at de giver 50% på en ny vare hver dag)

www.sweetdeal.dk

Tak.. 

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Chillien skriver:

Den her er det seneste jeg har lært at lave.. Og det er SÅ fedt! Det ku måske være en ide..

http://www.youtube.com/watch?v=vayzb2Veug8

den var ret nem, tak.. 

Anmeld

7. maj 2011

kamtok

Jeg vil helt sikkert anbefale, at gå til en kosmetolog og få rettet bryn og få farvet både bryn og vipper.. Det giver lige et ekstra pift (og så ser man også pæn ud, selvom man ikke lige når at få lagt make-up hver morgen. 

I stedet for en decideret læbestift kan en gennemsigtig lipgloss altså også virkelig gøre ens læber lækre - og den er jo dejlig nem at have med i tasken. 

Jeg bruger Nilens Jord blush (den på pensel) og jeg elsker den 

Derudover så synes jeg at du er smuk som du er 

Anmeld

7. maj 2011

*Toffee*

Jeg vokser øjenbryn istedet for at plukke. Jeg synes det tager så laaaaaaaaang tid at plukke, he he.. Med voksen siger det swush og så er de irriterende hår samt de lyse hår væk.. Vær dog lidt forsigtig i starten, indtil du lige har øvet dig lidt  (Det er kun smertefuldt et ganske kort øjeblik). Tilgengæld er det nemmere at få taget sig sammen til at gøre for mig, så det rent faktisk bliver gjort.

Mht. hudpleje, der kan jeg på det varmeste anbefale Tromborg hudpleje. Det er sindssygt lækkert og luksuriøst, uden det koster en formue! Virkelig lækkert.

På læberne bruger jeg en lettere farvet lipgloss, da jeg godt kan lide ideen om læbestift, men simpelthen finder det for voldsomt, da jeg normaltvis ikke går med så megen makeup.

Anmeld

7. maj 2011

N&J

kamtok skriver:

Jeg vil helt sikkert anbefale, at gå til en kosmetolog og få rettet bryn og få farvet både bryn og vipper.. Det giver lige et ekstra pift (og så ser man også pæn ud, selvom man ikke lige når at få lagt make-up hver morgen. 

I stedet for en decideret læbestift kan en gennemsigtig lipgloss altså også virkelig gøre ens læber lækre - og den er jo dejlig nem at have med i tasken. 

Jeg bruger Nilens Jord blush (den på pensel) og jeg elsker den 

Derudover så synes jeg at du er smuk som du er 

Kan man ikke få rettet bryn hos en frisør?? har overvejet det, så jeg har noget at gå efter, men har bare aldrig gjort noget ved det.. 

tror lige jeg skal have kigget lidt på Nilens jords produkter igen, og tak for de søde ord, det varmer altid

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Toffi skriver:

Jeg vokser øjenbryn istedet for at plukke. Jeg synes det tager så laaaaaaaaang tid at plukke, he he.. Med voksen siger det swush og så er de irriterende hår samt de lyse hår væk.. Vær dog lidt forsigtig i starten, indtil du lige har øvet dig lidt  (Det er kun smertefuldt et ganske kort øjeblik). Tilgengæld er det nemmere at få taget sig sammen til at gøre for mig, så det rent faktisk bliver gjort.

Mht. hudpleje, der kan jeg på det varmeste anbefale Tromborg hudpleje. Det er sindssygt lækkert og luksuriøst, uden det koster en formue! Virkelig lækkert.

På læberne bruger jeg en lettere farvet lipgloss, da jeg godt kan lide ideen om læbestift, men simpelthen finder det for voldsomt, da jeg normaltvis ikke går med så megen makeup.

Så modig er jeg slet ikke... av smerte.. , jeg syntes det gør ondt at hive et plaster af

Jeg har kigget på Tromborgs produkter, det kan jo heldigvis fåes indimellem til gode penge på nettet, må jeg spørge hvad du bruger af produkter derfra?? 

Tror jeg skal kigge lidt på noget gloss, for tror heller ikke helt jeg kan styre det med læbestiften, det andet er lidt nemmere at styre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.