Hjælp til at blive lækker!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.393 visninger
46 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

N&J

Altså ved godt at der ikke kan udrettes mirakler, men har virkelig forsømt mig selv siden jeg fik min datter.

Har aldrig været typen der gik voldsomt meget op i make up, cremer og lign. men jeg vil faktisk gerne til at blive bedre til at tage mig af mig selv, er igang med at tabe mig, og vil gerne hjælpe smækker-lækkerheden på vej.. 

SÅ alle fif, ideer og lignende om hvad I selv gør for at være så lækre kvinder som I jo er tages imod med kyshånd..

1 ting kan jeg dog selv starte med, plukke øjenbryn hihi

og gerne hårtips, da det nærmest altid er i en hestehale, så har vedlagt 3 billeder, det første med håret hængende, et med massivt morgenhår og så et hvor jeg faktisk har gjort lidt ud af mig selv og taget make up på (hvilket i min verden er mascara og mineralpudder) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Sitrani

Synes egentlig ikke der skal mirakler til, at gøre dig smækker  Det er sgu en ærlig sag....

Men måske en masse lyse striber blandet med lige mørkere gyldne, som passer til din egen hårfarve.. Det tror jeg ville live dit ansigt op og klæde dig!  Når du nu bruger mineralpudder, så prøv også mineral-blush til kinderne - det giver lidt ekstra friskhed!

Jeg bruger også nogen gange olie til hårspidserne - det samler håret pænt, og så undgår man elektrisk hår efter føntørring.. Det fåes i Matas..

Og ja, som du selv skriver, pluk øjenbryn osv. Det giver også selvtillid - og tit synes jeg det er selvtilliden der gør, at man føler sig smuk, og ikke nødvendigvis hvor meget make-up osv. man putter i ansigtet

Held og lykke med "projektet"

Anmeld

6. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Du ska da have en kort smart sommerfrits. Det tror jeg vil glæde dig rigtig meget søde..

Lige noget andet- hvor længe har du haft pirc i øjenbrynet?

Anmeld

6. maj 2011

Mor til Mike

N&J skriver:

Altså ved godt at der ikke kan udrettes mirakler, men har virkelig forsømt mig selv siden jeg fik min datter.

Har aldrig været typen der gik voldsomt meget op i make up, cremer og lign. men jeg vil faktisk gerne til at blive bedre til at tage mig af mig selv, er igang med at tabe mig, og vil gerne hjælpe smækker-lækkerheden på vej.. 

SÅ alle fif, ideer og lignende om hvad I selv gør for at være så lækre kvinder som I jo er tages imod med kyshånd..

1 ting kan jeg dog selv starte med, plukke øjenbryn hihi

og gerne hårtips, da det nærmest altid er i en hestehale, så har vedlagt 3 billeder, det første med håret hængende, et med massivt morgenhår og så et hvor jeg faktisk har gjort lidt ud af mig selv og taget make up på (hvilket i min verden er mascara og mineralpudder) 

Ny hårfarve, etager, highlights.

- accessories. (øreringe, halskæder, osv')

- En lækker sommerpudder, og en flot læbestift. 

- og lækkert undertøj (øger selvtilliden)

- en sindssyg god perfume.

- en creme med perfume til hænderne.

Det er de små ting der får en til at føle sig smuk,

så prøv dig frem, der skal ikke meget til at gøre dig smækker,

for du er rigtig flot. 

Anmeld

6. maj 2011

Meliora

Mit bedste tip: concealer! Den faste cremede lille runde fra MAC udretter mirakler med en lille make-up svamp:-)Derudover tror jeg det ville klæde dig at have håret sat op, f.eks. i en fin knold:-)

Anmeld

6. maj 2011

N&J

STN skriver:

Synes egentlig ikke der skal mirakler til, at gøre dig smækker  Det er sgu en ærlig sag....

Men måske en masse lyse striber blandet med lige mørkere gyldne, som passer til din egen hårfarve.. Det tror jeg ville live dit ansigt op og klæde dig!  Når du nu bruger mineralpudder, så prøv også mineral-blush til kinderne - det giver lidt ekstra friskhed!

Jeg bruger også nogen gange olie til hårspidserne - det samler håret pænt, og så undgår man elektrisk hår efter føntørring.. Det fåes i Matas..

Og ja, som du selv skriver, pluk øjenbryn osv. Det giver også selvtillid - og tit synes jeg det er selvtilliden der gør, at man føler sig smuk, og ikke nødvendigvis hvor meget make-up osv. man putter i ansigtet

Held og lykke med "projektet"

Det var pænt sagt... mit hår bliver automatisk lysere om sommeren, så der kommer naturlige lyse striber i.. om vinteren plejer jeg at snyde lidt med det.. 

Hvad hedder sådan noget Olie, har kigget lidt på Nilens jord blush... dem er nemlig rigtig fin.. 

Og er helt enig med dig i at masser af selvtillid, så er man også lækker, det har jeg heldigvis men det hjælper altid lidt at se lidt dejlig ud en gang imellem også selvom det kun er for en selv.. 

Anmeld

6. maj 2011

N&J

LouiseVous skriver:

Du ska da have en kort smart sommerfrits. Det tror jeg vil glæde dig rigtig meget søde..

Lige noget andet- hvor længe har du haft pirc i øjenbrynet?

Kort fisure får jeg aldrig, mine krøller samarbejder ikke helt med kort hår, for første gang i mit liv bruger jeg tid hveranden dag på at glatte mit pandehår (fordi jeg kom til at klippe mit pandehår af - hovsa), ellers krøller det bare derudaf

Den har jeg nok haft en 10 års tid... men har tænkt at hvis jeg får tabt mig de 30 kg inden jeg fylder 30 år, så ryger den altså ud, men så skal der en ny tatuuuu til.. 

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Misselbek skriver:

Ny hårfarve, etager, highlights.

- accessories. (øreringe, halskæder, osv')

- En lækker sommerpudder, og en flot læbestift. 

- og lækkert undertøj (øger selvtilliden)

- en sindssyg god perfume.

- en creme med perfume til hænderne.

Det er de små ting der får en til at føle sig smuk,

så prøv dig frem, der skal ikke meget til at gøre dig smækker,

for du er rigtig flot. 

Min veninde plejer at klippe mig, har også overvejet at hun snart skulle lege lidt med saksen igen, måske der skulle lidt etage i..

Heldigvis så bliver mit hår naturligt lyst stribet om sommeren (så det er den billige løsning) 

God parfume har jeg lige købt, og uhmmm den dufter dejlig, og så tror jeg du haar helt ret i at jeg skulle købe mig noget nyt undertøj

Sjovt du nævner læbestift, for har faktisk aldrig brugt sådan noget, overvejet det mange gange, men ville ikke engaang ane hvilken farve det skulle være.. og tak for komplimenten..

Anmeld

7. maj 2011

N&J

FruRafn skriver:

Mit bedste tip: concealer! Den faste cremede lille runde fra MAC udretter mirakler med en lille make-up svamp:-)Derudover tror jeg det ville klæde dig at have håret sat op, f.eks. i en fin knold:-)

Jeg vil helst ikke bruge produkter med diverse kemikalier i, så har holdt mig til mineralpudderen indtil videre.. 

Men den knold,  forklar forklar, for aner virkelig ikke hvordan, bare med en elastik og så en mere for at sætte den fast eller med hårnåle eller hvordan??? 

Anmeld

7. maj 2011

Mor til Mike

N&J skriver:

Min veninde plejer at klippe mig, har også overvejet at hun snart skulle lege lidt med saksen igen, måske der skulle lidt etage i..

Heldigvis så bliver mit hår naturligt lyst stribet om sommeren (så det er den billige løsning) 

God parfume har jeg lige købt, og uhmmm den dufter dejlig, og så tror jeg du haar helt ret i at jeg skulle købe mig noget nyt undertøj

Sjovt du nævner læbestift, for har faktisk aldrig brugt sådan noget, overvejet det mange gange, men ville ikke engaang ane hvilken farve det skulle være.. og tak for komplimenten..

Ja, man får så meget selvtillid af en ny frisure - bare ikke kort! undgå kort hår!! jo længere jo bedre.. 

Dejligt - Ja undertøj gør underværker, når man ved man er lækker indenunder, udstråler man det også

En læbestift der enten er en tand lysere, eller en tand mørkere. Jeg personligt bruger en lysere om sommeren, og en mørkere om vinteren.

Også burde du få en lækker manicure  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.