Hjælp til at blive lækker!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

N&J

Misselbek skriver:

Ja, man får så meget selvtillid af en ny frisure - bare ikke kort! undgå kort hår!! jo længere jo bedre.. 

Dejligt - Ja undertøj gør underværker, når man ved man er lækker indenunder, udstråler man det også

En læbestift der enten er en tand lysere, eller en tand mørkere. Jeg personligt bruger en lysere om sommeren, og en mørkere om vinteren.

Også burde du få en lækker manicure  

Nej, kort hår går heller ikke her, da det krøller alt for meget til at det ville fungere. 

det kunne godt være jeg skulle prøve og kaste mig ud i det med læbestiften.. 

Jeg har faktisk aldrig fået ansigstbehandling, manicure og lign. hvad koster det?? for er virkelig på bar bund her.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Kort fisure får jeg aldrig, mine krøller samarbejder ikke helt med kort hår, for første gang i mit liv bruger jeg tid hveranden dag på at glatte mit pandehår (fordi jeg kom til at klippe mit pandehår af - hovsa), ellers krøller det bare derudaf

Den har jeg nok haft en 10 års tid... men har tænkt at hvis jeg får tabt mig de 30 kg inden jeg fylder 30 år, så ryger den altså ud, men så skal der en ny tatuuuu til.. 

Ku ellers godt lige se dig med en lækker kort frisure og så en masse skønne farver til ..
MEn okay, havde ikk lige overvejet at du havde krøller:s De gør jo nok tingene lidt til et problem. Så har jeg ikk nogen idé til hovede højde

Anmeld

7. maj 2011

Mor til Mike

N&J skriver:

Nej, kort hår går heller ikke her, da det krøller alt for meget til at det ville fungere. 

Jeg har faktisk aldrig fået ansigstbehandling, manicure og lign. hvad koster det?? for er virkelig på bar bund her.. 

Ja, hvis du har svært ved det, så få en af kassedamerne til at hjælpe dig, den bedste service er i matas, de er virkelig gode til at hjælpe med farver der passer huden osv.

Manicure koster imellem 200 - 600 og opefter, kommer an på hvordan du skal have lavet den og hvor længe det tager, og hvem der laver den. Men de fleste steder koster det vidst 275,- for 45 min.

Udrensning af huden koster vidst 5-600, (tror jeg nok) men det virkelig forskelligt, fra sted til sted Men du kan undersøge det.

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Misselbek skriver:

Ja, hvis du har svært ved det, så få en af kassedamerne til at hjælpe dig, den bedste service er i matas, de er virkelig gode til at hjælpe med farver der passer huden osv.

Manicure koster imellem 200 - 600 og opefter, kommer an på hvordan du skal have lavet den og hvor længe det tager, og hvem der laver den. Men de fleste steder koster det vidst 275,- for 45 min.

Udrensning af huden koster vidst 5-600, (tror jeg nok) men det virkelig forskelligt, fra sted til sted Men du kan undersøge det.

Ja, det kunne være jeg skulle gøre det, tak

Anmeld

7. maj 2011

N&J

LouiseVous skriver:

Ku ellers godt lige se dig med en lækker kort frisure og så en masse skønne farver til ..
MEn okay, havde ikk lige overvejet at du havde krøller:s De gør jo nok tingene lidt til et problem. Så har jeg ikk nogen idé til hovede højde

hehe, ja de forsvinder nok ikke bare, hadede dem da jeg var yngre, men er faktisk meget glad for dem nu, selvom de er begrænsende i sig selv.. 

Anmeld

7. maj 2011

Meliora

N&J skriver:

Jeg vil helst ikke bruge produkter med diverse kemikalier i, så har holdt mig til mineralpudderen indtil videre.. 

Men den knold,  forklar forklar, for aner virkelig ikke hvordan, bare med en elastik og så en mere for at sætte den fast eller med hårnåle eller hvordan??? 

Du kan sagtens få en god concealer fra f.eks. Nilens jord, og der er ikke parfume eller parabener i:-) Nu ved jeg ikke hvilket mærke pudder du bruger, men de fleste mærker make-up har kemikalier i sig, OGSÅ selvom de hedder noget med mineral.Altså jeg plejer at tage håret op højt på hovedet og så bøje det en gang så det danner en knold og så føre elastikken to gange rundt om. (jeg har et stort hår) Derefter plejer jeg bruge hårnåle til at fæstne den pænt og få strittere fra nakken sat ordentlig, samt skjule elastikken ved fæstne hår henover foran:-)Håber det gav dig en ide:-) det er jo svært at forklare.Ps. Slut af med hårlak

Anmeld

7. maj 2011

Chillien

Har ikke lige læst alle svar.. Men må jeg anbefale at gå ind på youtube, og tjekke de uendelige tutorials der findes derinde..

Jeg har selv lært rigtig mange frisurer derinde.. Og har tilmed endelig fået lært mig selv at lave smokey eyes...

Der er rigtig meget godt derinde..

Anmeld

7. maj 2011

Meliora

N&J skriver:

Kan fortælle dig at dagens Sweetdeal i Kbh er en pedicure til halv pris: 199 kr :-) hvis det var noget .

Anmeld

7. maj 2011

Augusta11

Jeg synes, at du ser bedst ud på det første billede med lidt viltert hår. Prøv at sætte det op med forskellige nåle og spænder sådan lidt skødesløst uden at bruge for meget tid på det. Youtube er en god idé.

Det klæder dig godt med farver på det nederste billede, for det får dine øjenfarve til at træde frem, så altid farver hvis du ikke har tid til makeup.

Ellers synes jeg, at du skal bruge lidt mere krudt på øjnene, en øjenskygge på øjenlåget og måske lige under øjnene, hvis du vil spare tid ved at undgå at bruge eyeliner. Spørg om farve hos et af de gode makeupmærker og køb derefter eventuelt en billig udgave i Matas.

Et feminint tørklæde om halsen er også altid et hit.

Anmeld

7. maj 2011

N&J

FruRafn skriver:

Du kan sagtens få en god concealer fra f.eks. Nilens jord, og der er ikke parfume eller parabener i:-) Nu ved jeg ikke hvilket mærke pudder du bruger, men de fleste mærker make-up har kemikalier i sig, OGSÅ selvom de hedder noget med mineral.Altså jeg plejer at tage håret op højt på hovedet og så bøje det en gang så det danner en knold og så føre elastikken to gange rundt om. (jeg har et stort hår) Derefter plejer jeg bruge hårnåle til at fæstne den pænt og få strittere fra nakken sat ordentlig, samt skjule elastikken ved fæstne hår henover foran:-)Håber det gav dig en ide:-) det er jo svært at forklare.Ps. Slut af med hårlak

Jeg bruger Nilens jord som mineralpudder, men vidste ikke de også havde lavet concealer, det må jeg lige få kigget på.. 

Tror godt jeg forstod det, det må jeg lige prøve, tak

Mht. pedicure, så er jeg alene med min datter, så det er ikke så nemt at afsætte tid til i weekenden, heldigvis har jeg snart sommerferie, så der kunne jo være en mulighed der.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.