Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
N&J skriver: Kan man ikke få rettet bryn hos en frisør?? har overvejet det, så jeg har noget at gå efter, men har bare aldrig gjort noget ved det.. tror lige jeg skal have kigget lidt på Nilens jords produkter igen, og tak for de søde ord, det varmer altid
Kan man ikke få rettet bryn hos en frisør?? har overvejet det, så jeg har noget at gå efter, men har bare aldrig gjort noget ved det..
tror lige jeg skal have kigget lidt på Nilens jords produkter igen, og tak for de søde ord, det varmer altid
Jeg ville vælge en kosmetolog, hvis jeg var dig. De er helt klart de bedste til at finde den rette "form" og farve. Frisører gør det ikke nær så ofte som kosmetologer, og har derfor heller ikke den nødvendige træning.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kamtok skriver: Jeg ville vælge en kosmetolog, hvis jeg var dig. De er helt klart de bedste til at finde den rette "form" og farve. Frisører gør det ikke nær så ofte som kosmetologer, og har derfor heller ikke den nødvendige træning.
Tak for svaret, det må jeg gøre
N&J skriver: Altså ved godt at der ikke kan udrettes mirakler, men har virkelig forsømt mig selv siden jeg fik min datter. Har aldrig været typen der gik voldsomt meget op i make up, cremer og lign. men jeg vil faktisk gerne til at blive bedre til at tage mig af mig selv, er igang med at tabe mig, og vil gerne hjælpe smækker-lækkerheden på vej.. SÅ alle fif, ideer og lignende om hvad I selv gør for at være så lækre kvinder som I jo er tages imod med kyshånd.. 1 ting kan jeg dog selv starte med, plukke øjenbryn hihi og gerne hårtips, da det nærmest altid er i en hestehale, så har vedlagt 3 billeder, det første med håret hængende, et med massivt morgenhår og så et hvor jeg faktisk har gjort lidt ud af mig selv og taget make up på (hvilket i min verden er mascara og mineralpudder)
Altså ved godt at der ikke kan udrettes mirakler, men har virkelig forsømt mig selv siden jeg fik min datter.
Har aldrig været typen der gik voldsomt meget op i make up, cremer og lign. men jeg vil faktisk gerne til at blive bedre til at tage mig af mig selv, er igang med at tabe mig, og vil gerne hjælpe smækker-lækkerheden på vej..
SÅ alle fif, ideer og lignende om hvad I selv gør for at være så lækre kvinder som I jo er tages imod med kyshånd..
1 ting kan jeg dog selv starte med, plukke øjenbryn hihi
og gerne hårtips, da det nærmest altid er i en hestehale, så har vedlagt 3 billeder, det første med håret hængende, et med massivt morgenhår og så et hvor jeg faktisk har gjort lidt ud af mig selv og taget make up på (hvilket i min verden er mascara og mineralpudder)
Bare rolig, jeg kommer jo snart til KBH og så skal jeg NOK sørge for at du blir endnu lækrere inden du skal ud af døren
qp skriver: Bare rolig, jeg kommer jo snart til KBH og så skal jeg NOK sørge for at du blir endnu lækrere inden du skal ud af døren
Inden jeg skal ind i mørket på biografen.. hihihi..
N&J skriver: Inden jeg skal ind i mørket på biografen.. hihihi..
Ja men også inden du skal ud at spise inden du skal i biffen
qp skriver: Ja men også inden du skal ud at spise inden du skal i biffen
Haha, kan også bare gøre mig lækker for dig kære kusine.. hihi
det er måske også tiltrængt efter en periode med ingen søvn, eksamensstress... osv..
STN skriver: Synes egentlig ikke der skal mirakler til, at gøre dig smækker Det er sgu en ærlig sag.... Men måske en masse lyse striber blandet med lige mørkere gyldne, som passer til din egen hårfarve.. Det tror jeg ville live dit ansigt op og klæde dig! Når du nu bruger mineralpudder, så prøv også mineral-blush til kinderne - det giver lidt ekstra friskhed! Jeg bruger også nogen gange olie til hårspidserne - det samler håret pænt, og så undgår man elektrisk hår efter føntørring.. Det fåes i Matas.. Og ja, som du selv skriver, pluk øjenbryn osv. Det giver også selvtillid - og tit synes jeg det er selvtilliden der gør, at man føler sig smuk, og ikke nødvendigvis hvor meget make-up osv. man putter i ansigtet Held og lykke med "projektet"
Synes egentlig ikke der skal mirakler til, at gøre dig smækker Det er sgu en ærlig sag....
Men måske en masse lyse striber blandet med lige mørkere gyldne, som passer til din egen hårfarve.. Det tror jeg ville live dit ansigt op og klæde dig! Når du nu bruger mineralpudder, så prøv også mineral-blush til kinderne - det giver lidt ekstra friskhed!
Jeg bruger også nogen gange olie til hårspidserne - det samler håret pænt, og så undgår man elektrisk hår efter føntørring.. Det fåes i Matas..
Og ja, som du selv skriver, pluk øjenbryn osv. Det giver også selvtillid - og tit synes jeg det er selvtilliden der gør, at man føler sig smuk, og ikke nødvendigvis hvor meget make-up osv. man putter i ansigtet
Held og lykke med "projektet"
N&J skriver: det er måske også tiltrængt efter en periode med ingen søvn, eksamensstress... osv..
Ja mon ikke!! Og du får ikke lov til, at komme hjem inden kl 03
qp skriver: Ja mon ikke!! Og du får ikke lov til, at komme hjem inden kl 03
det går sku ikke, der er jeg for længst faldet i søvn.. hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128