Godmorgen tøser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

ooo

Skouboe skriver:

Årh, hvor er jeg misundelig... jeg trænger SÅ meget til en sumpeweekend uden mand og børn.. bare tulle rundt og lave alt og ingenting og lige præcist hvad jeg har lyst til...

Og jeg trænger til at blive luftet og se mennesker. Kan godt mærke at jeg bare tusser rundt herhjemme mens alle andre arbejder og har travlt, og det bliver lidt ensomt i længden.

Har dog planer om at komme ud og nyde det gode vejr, måske tage en tur ud til stranden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Laulund87

Ja det er jeg!

I aften skal jeg i biffen sammen med Bruno, min søster og hendes kæreste

I morgen skal jeg servere til et bryllup for første gang! Shit mand, det sætter angsten på prøve Men mon ikke jeg overlever..

Søndag skal vi til Outlet messe i Herning! DET glæder jeg mig til! Andre der skal afsted til det??

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Metchen skriver:

Og jeg trænger til at blive luftet og se mennesker. Kan godt mærke at jeg bare tusser rundt herhjemme mens alle andre arbejder og har travlt, og det bliver lidt ensomt i længden.

Har dog planer om at komme ud og nyde det gode vejr, måske tage en tur ud til stranden.

Jeg synes vi skal bytte så... du kan få lov til at hygge med mine unger... evt. tage dem med en tur i skoven, eller ud og kigge på dyr

Så sover jeg længe og sumper hjemme hos dig

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Laulund87 skriver:

Ja det er jeg!

I aften skal jeg i biffen sammen med Bruno, min søster og hendes kæreste

I morgen skal jeg servere til et bryllup for første gang! Shit mand, det sætter angsten på prøve Men mon ikke jeg overlever..

Søndag skal vi til Outlet messe i Herning! DET glæder jeg mig til! Andre der skal afsted til det??

Biffen tur lyder rigtigt hyggeligt... desværre har jeg ingen barnepige...

Det er ikke så slemt at servere til et bryllup, du skal bare stoppe op og tænke "Hvis det nu var MIT bryllup, hvordan ville jeg så gerne have det"

Et godt råd er at medbringe en flaske vand på outlet messe, tag fornuftige sko på og hav en ekstra plastikpose eller 2 i tasken.

Anmeld

6. maj 2011

Laulund87

Skouboe skriver:

Biffen tur lyder rigtigt hyggeligt... desværre har jeg ingen barnepige...

Det er ikke så slemt at servere til et bryllup, du skal bare stoppe op og tænke "Hvis det nu var MIT bryllup, hvordan ville jeg så gerne have det"

Et godt råd er at medbringe en flaske vand på outlet messe, tag fornuftige sko på og hav en ekstra plastikpose eller 2 i tasken.

Det er heller ikke altid nemt at finde en barnepige..

Det var et godt råd! Den må jeg hellere bruge et par gange hvis jeg er ved at gå i panik..Haha. Jeg har social fobi så jeg er spændt på om jeg har sagt ja til for meget. Men det er jo en god øvelse, og hvis det går godt, har jeg det så dejligt bagefter

Det er nok en god idé når nu jeg skal rende mellem en helt masse shoppelystne kvinder, endnu en udfordring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.