Godmorgen tøser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.615 visninger
44 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Skouboe

Er I klar til weekenden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Karo

Nej

Martin skal jo til polterabend i aften og jeg har 1000 ting jeg skal nå inden da, så jeg er ikke klar........................overhovedet

Anmeld

6. maj 2011

otlitrom

Ja, sådan ca.. Vi skal til bryllup i morgen, og bjørnen skal have ny skjorte. Den skal jeg ha' købt idag. Og så skal jeg forbi mit praktiksted og ha' ordnet nogle papirer til min BA, så jeg kan komme videre.. Så et par få praktiske ting..

Vejret er godt, festen i morgen bliver forhåbentlig god, og jeg er lidt "ovenpå" med opgaven. Det skal nok blive en god weekend

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN!!

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Karo skriver:

Nej

Martin skal jo til polterabend i aften og jeg har 1000 ting jeg skal nå inden da, så jeg er ikke klar........................overhovedet

Æv altså... jeg kan lege heppekor og moralsk support? Er der andet du har brug for?

Anmeld

6. maj 2011

TbCp

Tjohhh... idag bliver bare en hyggedag. Skal holde fødselsdag for mine dagplejeunger, så det bliver rigtig hyggeligt...

Men så skal jeg ellers en masse når jeg har fri! Og stresser allerede lidt over om jeg får tid til at sidde ned idag

Imorgen står den på "Frikadelle-træf"....Carstens Land Rover træf... hvor jeg har sagt ja til at tage med... SELVOM Det er min fødselsdag!

Søndag skal vi til konfirmation, så der skal ske en del denne weekend...

Anmeld

6. maj 2011

KWL

Jeps - helt klar!

God weekend til jer alle

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Tjohhh... idag bliver bare en hyggedag. Skal holde fødselsdag for mine dagplejeunger, så det bliver rigtig hyggeligt...

Men så skal jeg ellers en masse når jeg har fri! Og stresser allerede lidt over om jeg får tid til at sidde ned idag

Imorgen står den på "Frikadelle-træf"....Carstens Land Rover træf... hvor jeg har sagt ja til at tage med... SELVOM Det er min fødselsdag!

Søndag skal vi til konfirmation, så der skal ske en del denne weekend...

I får godt nok travlt

Herhjemme står den på søvn og afslapning... det er godt nok hårdt at komme tilbage på arbejde... Især når Silja sover som hun gør..

Og tillykke med dagen imorgen, i tilfælde af at jeg falder i søvn i eftermiddag når jeg kommer hjem og først vågner mandag morgen.

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

KWL skriver:

Jeps - helt klar!

God weekend til jer alle

Skønt at høre

Og i lige måde, søde

Anmeld

6. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

I får godt nok travlt

Herhjemme står den på søvn og afslapning... det er godt nok hårdt at komme tilbage på arbejde... Især når Silja sover som hun gør..

Og tillykke med dagen imorgen, i tilfælde af at jeg falder i søvn i eftermiddag når jeg kommer hjem og først vågner mandag morgen.

Ja der skal nåes en del...

Og ja... det er da sindsygt hårdt at starte arbejde igen!!! Det husker jeg tydeligt, selvom mit var en ret rolig flydende overgang!

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Ja der skal nåes en del...

Og ja... det er da sindsygt hårdt at starte arbejde igen!!! Det husker jeg tydeligt, selvom mit var en ret rolig flydende overgang!

Det kan man ikke ligefrem kalde min start....Rolig og flydende altså...

Den eneste grund til at jeg står endnu, er fordi min chef havde læst forkert på papirerne og først regnede med at jeg kom tilbage d. 10 istedet for d. 1, så han havde ikke nået at forberede en masse.

Nu er vi så nået til slutningen af uge 1 og jeg er ved at have opgaver nok til at holde mig beskæftiget og mere til...

Bare husk at stoppe op og nyde lidt af din fødselsdag imorgen også Vejret skulle blive helt forrygende, påstår DMI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.