Godmorgen tøser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Vingummien

Over hele hovedet ik bliver en lang weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Ja, et par uger stille lempen ind i tingene ville være meget mere humant... på den anden side har jeg jo selv valgt min karriere...

En af min svensk/amerikanske chef's yndlingscitater er: "If you can't stand the heat - get out of the fire!"

Så er stilen ligesom lagt

Er du nu sikker på at du har været sød HELE året? Der kommer ikke en lille overraskelses-tordenbyge lige pludseligt?

Hehe ja så ved man lidt hvad man kan forvente

Jeg har været MEEEEGET sød!

Anmeld

6. maj 2011

ooo

Jeg er totalt klar!

Niller skal til polterabend imorgen, og jeg skal lige hjælpe med at lave amerikanske pandekager til deres brunch tiiiiidlig lørdag morgen.

Og så er det ellers bare en weekend for mig selv, hvor jeg skal sumpe og se virkelig dårlig tv.

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

AnneBJ skriver:

Klar og klar... Jo praktisk er jeg! Men mentalt er jeg spændt på hvordan Felix arter sig... Vi skal til mine tvillingesøskendes konfirmation. En times kørsel herfra og gudstjenesten starter 9.30!! 

Tøjet er klar, jeg skal ordne lidt småting i dag, som at glatte mænnernes skjorter, pudse sko og sådan, men kortene er lavet og skrevet, pengene hævet og lagt i og indhold til pusletasken lagt frem.

Så mangler jeg at finde ud af hvordan mit hår skal sidde, bytte bil med mine forældre da den er lidt større end vores og rarere at køre langt i, utallige amninger, bleskift og smil inden vi dratter om engang i aften for så at vågne med vækkeur imorgen, for første gang siden Felix blev født.

Søndag skal bilen tilbagebyttes og min mor skal have sin morsdagsgave. Jeg skal også have min - "den der skuffe må du IKKE kigge i" fik jeg at vide allerede tirsdag, så det er jeg da ldit spændt på!

Rigtig god weekend! 

Det lyder som om I har en skemalagt weekend... god fornøjelse og jeg er da sikker på at jeres lille lækkerlap klarer det i stiv arm

Jeg gætter på at min mand har glemt/glemmer Morsdag, men lad os nu se... jeg har mindet ham om det flere gange, men han er jo mand...

Anmeld

6. maj 2011

Karo

Pernille

SÅ ER JEG KLAR

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

MoarJ skriver:

Godmorgen... 

Nah ikke helt klar... Vi skal passe min nevø til morgen...  Så skal liiiiige have ryddet op rundt omkring... 

Er frygtelig træt idag... Der har været karneval i maven, næsten hele natten... Der fuld knald på... 

Det er en af de ting jeg ikke savner ved at være gravid... de der fester i maven der bare trækker ud og ud. Jeg håber du får mulighed for at få et powernap i løbet af dagen.

God weekend

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Karo skriver:

Pernille

SÅ ER JEG KLAR

YAAAAAY!!!!!!!

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Metchen skriver:

Jeg er totalt klar!

Niller skal til polterabend imorgen, og jeg skal lige hjælpe med at lave amerikanske pandekager til deres brunch tiiiiidlig lørdag morgen.

Og så er det ellers bare en weekend for mig selv, hvor jeg skal sumpe og se virkelig dårlig tv.

Årh, hvor er jeg misundelig... jeg trænger SÅ meget til en sumpeweekend uden mand og børn.. bare tulle rundt og lave alt og ingenting og lige præcist hvad jeg har lyst til...

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Vingummien skriver:

Over hele hovedet ik bliver en lang weekend

Lange weekender er gode - næsten uanset årsagen

God weekend

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Hehe ja så ved man lidt hvad man kan forvente

Jeg har været MEEEEGET sød!

Ja, han lægger sjældent fingre imellem... hvilket er en af årsagerne til at jeg er glad for ham

Jeg kan godt mærke at jeg er blevet rigtigt "touchy-feely" af at gå derhjemme i så lang tid. Det er forfriskende at komme ud hvor der er noget tempo på og hvor tingene ikke behøver at blive vendt 117 gange før der sker noget og hvor verden ikke drejer sig om mine unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.