Godmorgen tøser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Skouboe

Rosa skriver:

PRÆCIS!!!  Aaargh, det er såå irriterende - især fordi han selv bliver en rasende bjørn når han ikke får sovet  Meeen, jeg kan da købes glad igen for en undskyldning med en latte on the side... 

Som enhver kvinde vil skrive under på... bestikkelse virker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Rosa

Skouboe skriver:

Som enhver kvinde vil skrive under på... bestikkelse virker!

Latten er leveret med en ordentlig snaver på toppen - GO'MORN!! 

Anmeld

6. maj 2011

<3

Skouboe skriver:

Py-ha - nu er jeg helt svedt på dine vegne

Og jeg håber da at weekenden bliver god, selvom den er travl Og jeg håber heller ikke den bliver ødelagt at en "Tina-har-ikke-været-sød-HELE-året-tordenbyge" på lørdag

Haha Det tvivler jeg på Tina er Så sød og mild

Men jo har en ret så usædvanlig travl weekend desværre. Men det skal nok gå som det altid gør!

Og du er kommet godt ind på jobbet igen?

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Kirle skriver:

Haha Det tvivler jeg på Tina er Så sød og mild

Men jo har en ret så usædvanlig travl weekend desværre. Men det skal nok gå som det altid gør!

Og du er kommet godt ind på jobbet igen?

Jeg tror bare det er en facade

Ja, jeg er tilbage og oppe i gear igen.. det er ikke ligefrem fordi jeg har et job, hvor man får lov til at starte langsomt op og komme ligeså stille ind i tingene...

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Latten er leveret med en ordentlig snaver på toppen - GO'MORN!! 

SÅDAN skal det være... det man han gerne lære min mand... minus latten.. jeg har stadig ikke lært at drikke kaffe

Anmeld

6. maj 2011

<3

Skouboe skriver:

Jeg tror bare det er en facade

Ja, jeg er tilbage og oppe i gear igen.. det er ikke ligefrem fordi jeg har et job, hvor man får lov til at starte langsomt op og komme ligeså stille ind i tingene...

Nej det kunne jeg læse mig til! Så ryger de der ekstra kilo sikkert mette vuns! Er det ok eller er det noget af en mundfuld?

Og med  - hæhæh om Tina

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Kirle skriver:

Nej det kunne jeg læse mig til! Så ryger de der ekstra kilo sikkert mette vuns! Er det ok eller er det noget af en mundfuld?

Og med  - hæhæh om Tina

Det er rart at få noget at beskæftige mig med og jeg kan godt lide at have travlt på arbejdet - man får så dejligt meget lavet

Jeg kan som regel godt lide mit job og jeg er rigtigt god til det, og det gør selvfølgeligt en stor forskel.

Anmeld

6. maj 2011

<3

Skouboe skriver:

Det er rart at få noget at beskæftige mig med og jeg kan godt lide at have travlt på arbejdet - man får så dejligt meget lavet

Jeg kan som regel godt lide mit job og jeg er rigtigt god til det, og det gør selvfølgeligt en stor forskel.

Det gør det! Det er altid dejligt at lave noget som man er god til!

Jamen så er det bare med at klø på!!

Anmeld

6. maj 2011

AnneBJ

Klar og klar... Jo praktisk er jeg! Men mentalt er jeg spændt på hvordan Felix arter sig... Vi skal til mine tvillingesøskendes konfirmation. En times kørsel herfra og gudstjenesten starter 9.30!! 

Tøjet er klar, jeg skal ordne lidt småting i dag, som at glatte mænnernes skjorter, pudse sko og sådan, men kortene er lavet og skrevet, pengene hævet og lagt i og indhold til pusletasken lagt frem.

Så mangler jeg at finde ud af hvordan mit hår skal sidde, bytte bil med mine forældre da den er lidt større end vores og rarere at køre langt i, utallige amninger, bleskift og smil inden vi dratter om engang i aften for så at vågne med vækkeur imorgen, for første gang siden Felix blev født.

Søndag skal bilen tilbagebyttes og min mor skal have sin morsdagsgave. Jeg skal også have min - "den der skuffe må du IKKE kigge i" fik jeg at vide allerede tirsdag, så det er jeg da ldit spændt på!

Rigtig god weekend! 

Anmeld

6. maj 2011

Mira0911

Godmorgen... 

Nah ikke helt klar... Vi skal passe min nevø til morgen...  Så skal liiiiige have ryddet op rundt omkring... 

Er frygtelig træt idag... Der har været karneval i maven, næsten hele natten... Der fuld knald på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.