Godmorgen tøser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Det kan man ikke ligefrem kalde min start....Rolig og flydende altså...

Den eneste grund til at jeg står endnu, er fordi min chef havde læst forkert på papirerne og først regnede med at jeg kom tilbage d. 10 istedet for d. 1, så han havde ikke nået at forberede en masse.

Nu er vi så nået til slutningen af uge 1 og jeg er ved at have opgaver nok til at holde mig beskæftiget og mere til...

Bare husk at stoppe op og nyde lidt af din fødselsdag imorgen også Vejret skulle blive helt forrygende, påstår DMI

Suk... bare lige på og hårdt! Det skulle være forbudt efter en barsel

Og ja selvfølgelig bliver det godt vejr lørdag... har virkelig gjort mig umage hele året på at være sød!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Karo

Skouboe skriver:

Æv altså... jeg kan lege heppekor og moralsk support? Er der andet du har brug for?

Et heppe kor kan altid bruges

Jeg skal nok nå det hele, men har bare en del ting der skal nås. Min veninde fra fyn kommer over med hendes mand og 2 børn og de skal bo hos os. Og jeg har intet gjordt klart. Martin ved jo ikke de kommer og så virker det lidt mistænktsomt at jeg går og rydder og og reder gæste senge op. Så det skal jeg nå her i eftermiddag.

Anmeld

6. maj 2011

Rosa

Neeej! Dumme Svenskefanden blev ved med at komme brasende ind i soveværelset i morges for at lede efter ligegyldige ting som huer og sokker - og det var en lang nat med hoste, som han blev forskånet for derinde på sofaen så han blev ret upopulær på at brase ind og forstyrre MIN sovetid!!! 

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Suk... bare lige på og hårdt! Det skulle være forbudt efter en barsel

Og ja selvfølgelig bliver det godt vejr lørdag... har virkelig gjort mig umage hele året på at være sød!!!

Ja, et par uger stille lempen ind i tingene ville være meget mere humant... på den anden side har jeg jo selv valgt min karriere...

En af min svensk/amerikanske chef's yndlingscitater er: "If you can't stand the heat - get out of the fire!"

Så er stilen ligesom lagt

Er du nu sikker på at du har været sød HELE året? Der kommer ikke en lille overraskelses-tordenbyge lige pludseligt?

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Rosa skriver:

Neeej! Dumme Svenskefanden blev ved med at komme brasende ind i soveværelset i morges for at lede efter ligegyldige ting som huer og sokker - og det var en lang nat med hoste, som han blev forskånet for derinde på sofaen så han blev ret upopulær på at brase ind og forstyrre MIN sovetid!!! 

Det er bare det mest belastende når mænd gør det! Min gør det også gerne... eller giver sig til at lege med en af ungerne LIGE uden for soveværelsesdøren så der bliver råbt og hvinet...

Jeg kan leve med de fleste af mandens mærkværdigheder, men den der manglende evne til lige at tænke sig om, den gør det godt nok svært indimellem.

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Karo skriver:

Et heppe kor kan altid bruges

Jeg skal nok nå det hele, men har bare en del ting der skal nås. Min veninde fra fyn kommer over med hendes mand og 2 børn og de skal bo hos os. Og jeg har intet gjordt klart. Martin ved jo ikke de kommer og så virker det lidt mistænktsomt at jeg går og rydder og og reder gæste senge op. Så det skal jeg nå her i eftermiddag.

Jeg hepper og hepper

Og så bare husk på at tingene løser sig... ingen grund til at få stress

Anmeld

6. maj 2011

<3

Overhovedet ikke! Det her bliver en af de alt for travle weekender!

Arbejdsdag i haven lørdag og Tjalfes musikalske legestue. Min kæreste skal ud om aftenen... Søndag havedag i bvh og gæt hvem der skal?! På trods af mors dag Så jeg skal køre trillebører og jeg sshhh jeg glæder mig allerede shh! 10 gange hellere det end at vaske legetøj af Søndag aften skal vi have gæster...

Alt for travl en weekend til min smag

Men god weekend til jer alle!

Anmeld

6. maj 2011

Rosa

Skouboe skriver:

Det er bare det mest belastende når mænd gør det! Min gør det også gerne... eller giver sig til at lege med en af ungerne LIGE uden for soveværelsesdøren så der bliver råbt og hvinet...

Jeg kan leve med de fleste af mandens mærkværdigheder, men den der manglende evne til lige at tænke sig om, den gør det godt nok svært indimellem.

PRÆCIS!!!  Aaargh, det er såå irriterende - især fordi han selv bliver en rasende bjørn når han ikke får sovet  Meeen, jeg kan da købes glad igen for en undskyldning med en latte on the side... 

Anmeld

6. maj 2011

Ni-ko-li-ne

jeps.... klar til afslapning!!

Anmeld

6. maj 2011

Skouboe

Kirle skriver:

Overhovedet ikke! Det her bliver en af de alt for travle weekender!

Arbejdsdag i haven lørdag og Tjalfes musikalske legestue. Min kæreste skal ud om aftenen... Søndag havedag i bvh og gæt hvem der skal?! På trods af mors dag Så jeg skal køre trillebører og jeg sshhh jeg glæder mig allerede shh! 10 gange hellere det end at vaske legetøj af Søndag aften skal vi have gæster...

Alt for travl en weekend til min smag

Men god weekend til jer alle!

Py-ha - nu er jeg helt svedt på dine vegne

Og jeg håber da at weekenden bliver god, selvom den er travl Og jeg håber heller ikke den bliver ødelagt at en "Tina-har-ikke-været-sød-HELE-året-tordenbyge" på lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.