Hvor bliver min æl af?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

sweet

Ayoe´s mor skriver:

Jeg har dog ikke prøvet de strimmel test, købte bare stav fordi de var billigst, så nu må vi håbe at det fører noget positivt med sig

Sender en masse baby støv jeres vej

mange tak  jeg har bare kun gode erfaringer med stavene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

smlmea

Din cyklus længde er altid bestemt af hvornår du har ÆL,og ikke efter hvor lang de sidste cyklus nødvendigvis var.

Så har du ikke haft ÆL inu,ja så kommer din mens ikke d.19,da din nuværnede cyklus, vil være længere end den forgående.

Som udgangspunkt går der altid 14 dage fra ÆL til mens,så test du bare videre,ÆL skal nok komme på et tidspunkt.

Her falder ÆL et sted mellem CD 25 og 28,så bare rolig den skal nok komme.

Anmeld

12. maj 2011

Carrie75

Ayoe´s mor skriver:

Nej, har stadig ikke set skyggen af æl  syntes nu at det er lidt mystisk

Øv da...!

Har du slet ikke haft symptomer..?

De første æl.test jeg købte var de billige strips, der kunne jeg ikke teste positiv, på trods af alle symptomer..
Så købte jeg de dyre stave på apoteket og fik en positiv æl. test.

Måske det er det der er galt, så du har haft æl..??

Anmeld

12. maj 2011

Ayoe´s mor

smlmea skriver:

Din cyklus længde er altid bestemt af hvornår du har ÆL,og ikke efter hvor lang de sidste cyklus nødvendigvis var.

Så har du ikke haft ÆL inu,ja så kommer din mens ikke d.19,da din nuværnede cyklus, vil være længere end den forgående.

Som udgangspunkt går der altid 14 dage fra ÆL til mens,så test du bare videre,ÆL skal nok komme på et tidspunkt.

Her falder ÆL et sted mellem CD 25 og 28,så bare rolig den skal nok komme.

Har måske en ide om at jeg har haft æl, men så har det været tidligere end dag 10, har dog bøvlet noget med digital æl test, hvor der var tæt på to meget tydlige streger, men der kom ingen smiley frem. Så kan ikke finde hoved og hale i det æl. Men håber da at den har været eller kommer, for ville da blive ked af det hvis min mens også skal til at udblive, selvom at det har jeg aldrig været ud for, andet end da jeg var gravid med min datter.

Anmeld

12. maj 2011

Ayoe´s mor

Carrie75 skriver:

Øv da...!

Har du slet ikke haft symptomer..?

De første æl.test jeg købte var de billige strips, der kunne jeg ikke teste positiv, på trods af alle symptomer..
Så købte jeg de dyre stave på apoteket og fik en positiv æl. test.

Måske det er det der er galt, så du har haft æl..??

Har altid brugt clear blue digital æl test, men stadig intet positivt svar, men tror der var noget galt med den test, for på testpinden var der to næsten lige tydlige streger, men stadig intet positivt svar i displayed

Anmeld

12. maj 2011

smlmea

Aldrig aldrig skille en digital test ad,for der er altid to streger på,men det har ingen betydning,for det resultat i feltet,som er det du skal aflæse..

Anmeld

12. maj 2011

Ayoe´s mor

smlmea skriver:

Aldrig aldrig skille en digital test ad,for der er altid to streger på,men det har ingen betydning,for det resultat i feltet,som er det du skal aflæse..

jamen jeg har heller ikke skilt den ad. På de digitalt æl test, er det en pind  som man stikker ind i den digitale æl tester og tisser på og efter nogle minutter kommer svaret frem i displayed, og når man har aflæst resultatet tager man pinden ud og smider den ud,  så jeg har ikke skilt noget ad.

Anmeld

13. maj 2011

smlmea

Ved godt man som sådan ikke skiller den af (bruger den selv),men du skal stadig ikke aflæse stregerne på pinden.

Der er altid to streger på den,ligegyldig om den har været positiv eller negativ.

Hav tålmodighed,og test videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.