Hvor bliver min æl af?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Ayoe´s mor

sweet skriver:

her sidst jeg blev gravid snød det mig da jeg havde haft ægløsning 5-6 dage før end jeg plejer hehe og vi havde jo degang sat bebs på pause fordi jeg ventede svar på nogle prøver..

Håber godt nok ikke at jeg har haft æl, men det tror jeg nu ikke, for der har ikke været noget elastisk udflåd, eller de smerter jeg plejer at have omkring æl, så holdet fast i håbet om, at det bare er forsinket et par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

sweet

Ayoe´s mor skriver:

Håber godt nok ikke at jeg har haft æl, men det tror jeg nu ikke, for der har ikke været noget elastisk udflåd, eller de smerter jeg plejer at have omkring æl, så holdet fast i håbet om, at det bare er forsinket et par dage

ja det er den nok

Anmeld

4. maj 2011

twinny

Ayoe´s mor skriver:

Jeg håber også at min bare er forsinket, og at den kommer i løbet af de næste dage, så chancen for PB stadig er der denne her måned.

bare bliv ved med at teste...   for dig

Anmeld

4. maj 2011

Kløver

Ayoe´s mor skriver:

Hej piger.

Jeg har en cyklus på ca 30 dage, og de sidste 2 måneder har jeg altid haft æl på mellem 13 og 15 dagen, men det er i dag, dag 15, er der stadig ingen tegn på æl, ingen elastiask udflåd og clear digital æl test, sagde også negativ.

Hvor bliver den æl af????

Skal lige siges at jeg har testet siden dag 11

Nogen der har prøvet dette?

Man kan godt nogle gange få dne en smule forsinket, eller at den bare hopper over

Anmeld

4. maj 2011

Nessie

Ayoe´s mor skriver:

Hej piger.

Jeg har en cyklus på ca 30 dage, og de sidste 2 måneder har jeg altid haft æl på mellem 13 og 15 dagen, men det er i dag, dag 15, er der stadig ingen tegn på æl, ingen elastiask udflåd og clear digital æl test, sagde også negativ.

Hvor bliver den æl af????

Skal lige siges at jeg har testet siden dag 11

Nogen der har prøvet dette?

Min har også været underlig de sidste par måneder sidste gang opgav jeg at teste, og tror slet ikke jeg fik æl.

Denne gang fortsatte jeg og det kom først på dag 20....

Jeg har ellers en meget stabil cyklus på 28 dage og æl på ca. 13. dag.

Underlig fornemmelse, at kroppen lige pludselig opfører sig anderledes end den plejer, uden nogen grund

Anmeld

5. maj 2011

Ayoe´s mor

Baby-støv skriver:

bare bliv ved med at teste...   for dig

Ved ikke rigtig om jeg gider blive ved med at teste, for syntes at de der digitale æl test er lidt dyre, og de andre strimmel test, duer jeg bare ikke til. Overvejer lidt om jeg ikke bare skal holde mig til at tjekke udflåd, for det er jo da også et rimelig sikkert tegn på æl, og det koster ikke

Anmeld

5. maj 2011

Ayoe´s mor

Nessie skriver:

Min har også været underlig de sidste par måneder sidste gang opgav jeg at teste, og tror slet ikke jeg fik æl.

Denne gang fortsatte jeg og det kom først på dag 20....

Jeg har ellers en meget stabil cyklus på 28 dage og æl på ca. 13. dag.

Underlig fornemmelse, at kroppen lige pludselig opfører sig anderledes end den plejer, uden nogen grund

Jamen jeg går også og håber på at min æl bare er lidt forsinket, så der stadig er en chance for PB i denne her måned

Anmeld

5. maj 2011

Carrie75

Jeg er i samme båd som dig denne måned.

Jeg har testet siden dag 10 og er nu på dag 16 uden en positiv test.. Så jeg følger lige med her.. :-)

Jeg begundte på dag 10 da der var lidt elastisk udflåd, men det gik i sig selv igen.. Tænker lidt om man kan være blevet gravid meget hurtigt og det så stopper med det samme igen?

Jeg har stadig de der jag i siden og en trykkende fornemmelse i underlivet, som om jeg snart skal have ÆL..

Anmeld

6. maj 2011

Ayoe´s mor

Carrie75 skriver:

Jeg er i samme båd som dig denne måned.

Jeg har testet siden dag 10 og er nu på dag 16 uden en positiv test.. Så jeg følger lige med her.. :-)

Jeg begundte på dag 10 da der var lidt elastisk udflåd, men det gik i sig selv igen.. Tænker lidt om man kan være blevet gravid meget hurtigt og det så stopper med det samme igen?

Jeg har stadig de der jag i siden og en trykkende fornemmelse i underlivet, som om jeg snart skal have ÆL..

Velkommen i klubben

Jeg siden i går eftermiddags haft mens ligende smerter, så håber bestemt at min æl er lige om hjørnet

Anmeld

6. maj 2011

Carrie75

Ha ha.. Tak ska du have..

Også det samme her, så jeg tror at jeg tester til og med dag 20.. Og derefter gider jeg ikke bruge flere test i denne omgang.

PS. du kan få billige test penne på babyornot.dk og de er gode..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.