Hvor bliver min æl af?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Holbæktrunten

Ayoe´s mor skriver:

Håber godt nok ikke at jeg har haft æl, men det tror jeg nu ikke, for der har ikke været noget elastisk udflåd, eller de smerter jeg plejer at have omkring æl, så holdet fast i håbet om, at det bare er forsinket et par dage

Vil bare nævne at jeg efter p-pille stop også holdt skarpt øje efter fertilt udflåd... Det kom så aldrig, og jeg var alligevel blevet gravid i første hug ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Ayoe´s mor

Holbæktrunten skriver:

Vil bare nævne at jeg efter p-pille stop også holdt skarpt øje efter fertilt udflåd... Det kom så aldrig, og jeg var alligevel blevet gravid i første hug ;0)

Kunne være helt fantastisk hvis jeg var gravid, men tvivler nu stærkt, begyndte at teste på 10.dagen ( bruger clear digital æl), og har ingen positiv test fået endnu, har dog siden igår eftermiddags haft mens ligende smerter, så håber at det er et tegn på æl, men ved efterhånden ikke hvad jeg skal tro, den ene måned er æl præsis både på æl test og på udflåd og den næste måned er der endnu ingen tegn på æl, er i dag på 17 i min cyklus, som de sidste 2 måneder har været på 30 dage. Håber bare ikke at min æl bliver helt væk

Anmeld

9. maj 2011

Carrie75

Kom din ÆL i weekenden..?

Min kom lørdag på dag 18.. :-) Med alle symptomer og fertilt udflåd.. (og det er der endnu)

Så jeg håber også din kom. Min var så åbenbart 2 dage senere end den plejer..

Er der nogen af jer der også oplever udsving i ÆL?

Anmeld

9. maj 2011

Mauser.

min kom først på dag 19 da jeg blev gravid .. (;

Anmeld

10. maj 2011

Ayoe´s mor

Mulleunge skriver:

min kom først på dag 19 da jeg blev gravid .. (;

Brugte du æl test??

Min er ikke kommet endnu, er på 21 dag, stoppede med at teste på 18 dagen, har bare kigget efter udflåd, men der er heller intet,. der tyder på æl

Og så er det jo ikke ligefrem nemt at blive gravid, når man ikke engang kan finde sin æl

Anmeld

10. maj 2011

Mauser.

Ayoe´s mor skriver:

Brugte du æl test??

Min er ikke kommet endnu, er på 21 dag, stoppede med at teste på 18 dagen, har bare kigget efter udflåd, men der er heller intet,. der tyder på æl

Og så er det jo ikke ligefrem nemt at blive gravid, når man ikke engang kan finde sin æl

Ja jeg brugte test, forstod heller ikke hvor min blev af men pludselig kom den, hvid den cyklus er regel mæssig skal den nok komme 

Anmeld

11. maj 2011

Ayoe´s mor

Mulleunge skriver:

Ja jeg brugte test, forstod heller ikke hvor min blev af men pludselig kom den, hvid den cyklus er regel mæssig skal den nok komme 

Håber at du har ret, men er nu begyndt at tvivle, tror efterhånden mere på, at den helt har valgt at springe over denne her måned, desværre

har normalt en cyklus på mellem 30 og 32 dage. Hvornår ville du begynde at teste??

Anmeld

11. maj 2011

Mauser.

Ayoe´s mor skriver:

Håber at du har ret, men er nu begyndt at tvivle, tror efterhånden mere på, at den helt har valgt at springe over denne her måned, desværre

har normalt en cyklus på mellem 30 og 32 dage. Hvornår ville du begynde at teste??

Jamen jeg havde en cyklus på 30 dage, teste sådan fra nogle dage efter jeg holdte op med at bløde (: 

Hm ja måske kan den være sprunget over men så betyder det jo også at din mens ikke kommer .. plejer den det ? 

Anmeld

11. maj 2011

Ayoe´s mor

Mulleunge skriver:

Jamen jeg havde en cyklus på 30 dage, teste sådan fra nogle dage efter jeg holdte op med at bløde (: 

Hm ja måske kan den være sprunget over men så betyder det jo også at din mens ikke kommer .. plejer den det ? 

Nej, min mens plejer ALDRIG at springe over

Sidder lige og tænker, hvor tidligt efter mens, kan man have æl??

Anmeld

11. maj 2011

Mauser.

Ayoe´s mor skriver:

Nej, min mens plejer ALDRIG at springe over

Sidder lige og tænker, hvor tidligt efter mens, kan man have æl??

åh jamen rigtig tidligt jo, nogle tester allerede fra mens lige er helt op .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.