Hvor bliver min æl af?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Ayoe´s mor

Mulleunge skriver:

åh jamen rigtig tidligt jo, nogle tester allerede fra mens lige er helt op .. 

Så kan det selvfølgelig godt være at jeg har haft æl, selvom at jeg startede med at teste på 10 dagen.

Har lige været inde på billig test og bestille nogle æl test, så jeg kan starte med at teste lige så snart mens er stoppet, så må vi håbe at jeg fanger den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Ayoe´s mor

Carrie75 skriver:

Kom din ÆL i weekenden..?

Min kom lørdag på dag 18.. :-) Med alle symptomer og fertilt udflåd.. (og det er der endnu)

Så jeg håber også din kom. Min var så åbenbart 2 dage senere end den plejer..

Er der nogen af jer der også oplever udsving i ÆL?

Nej, har stadig ikke set skyggen af æl  syntes nu at det er lidt mystisk

Anmeld

11. maj 2011

Mauser.

Ayoe´s mor skriver:

Så kan det selvfølgelig godt være at jeg har haft æl, selvom at jeg startede med at teste på 10 dagen.

Har lige været inde på billig test og bestille nogle æl test, så jeg kan starte med at teste lige så snart mens er stoppet, så må vi håbe at jeg fanger den

du har sikkert haft den (: men så må du teste tidligt næste måned og håbe på at fange den der. 

Anmeld

11. maj 2011

sweet

Ayoe´s mor skriver:

bruger du strips eller stave???

Anmeld

11. maj 2011

Ayoe´s mor

sweet skriver:

bruger du strips eller stave???

Har bestilt nogle stave, hva da?

Hvordan går det med dig, har i fået grøn lys til pb?

Anmeld

11. maj 2011

Ayoe´s mor

Mulleunge skriver:

du har sikkert haft den (: men så må du teste tidligt næste måned og håbe på at fange den der. 

Ja enten har jeg haft meget tidlig æl, eller også springer den over, og som om det ikke er nok, er jeg rigtig utilpas, føler mig ikke helt på toppen

Anmeld

11. maj 2011

sweet

Ayoe´s mor skriver:

Har bestilt nogle stave, hva da?

Hvordan går det med dig, har i fået grøn lys til pb?

jamen det var bare fodi de gange jeg har brugt strips kunne jeg ikke få en positiv men når jeg brugte staven var det intet problem...

ja har fået afvide at hvis min overlæge fra fødselsgangen at hvis ham overlægen der har med min sygdom at gøre siger ok for det her den 17 må vi gerne gå igang

Anmeld

11. maj 2011

Mauser.

Ayoe´s mor skriver:

Ja enten har jeg haft meget tidlig æl, eller også springer den over, og som om det ikke er nok, er jeg rigtig utilpas, føler mig ikke helt på toppen

øv altså søde 

Anmeld

11. maj 2011

Ayoe´s mor

Mulleunge skriver:

øv altså søde 

Ja, det er super træls.

Har lige tjekket min kalender, og hvis min mens ikke laver numre eller bliver væk, skulle den komme d. 19 maj, men nu må vi se

Anmeld

11. maj 2011

Ayoe´s mor

sweet skriver:

jamen det var bare fodi de gange jeg har brugt strips kunne jeg ikke få en positiv men når jeg brugte staven var det intet problem...

ja har fået afvide at hvis min overlæge fra fødselsgangen at hvis ham overlægen der har med min sygdom at gøre siger ok for det her den 17 må vi gerne gå igang

Jeg har dog ikke prøvet de strimmel test, købte bare stav fordi de var billigst, så nu må vi håbe at det fører noget positivt med sig

Sender en masse baby støv jeres vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.