Bivirkninger ved epiduralblokade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2008

mette moren

jeg syntes jeg blev svimmel efter blokaden... og kastede op da jeg var færdig med at føde men vil ha en igen denne her gang!! for alle smerterne forsvinder jo fint nok. og de gir vel ikk folk noget som kan være farligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Plykke

Jeg er glad for jeg fik min.. MEN den gjorde at jeg ikke åbnede mig mere end 5 cm. og fødslen gik helt i stå, min søns hjertelyd steg, og han løsnede sig fra bækken...så det endte med akut kejsersnit. Tror det kunne være undgået hvis jeg ikke havde fået den, men det er selvfølgelig ikke til at vide.

Anmeld

5. december 2008

Miamaja

Har hort der er forbundet en del bivirkninger med det men det er der jo med al medicin mere eller mindre. er selv ret glad for at have undgaet al det der

Anmeld

6. december 2008

malou

Jeg fødte for 3 uger siden... og min blokade gik helt helt galt. Den læge der skulle lægge den på mig havde 2 dob.vagter bag sig og stak forkert og måtte opgive. Så der kom en bagvagt og lagde den korrekt men der var skaden desværre sket!!! Efter min fødsel fik jeg slem migræne også kaldet "spinal eller spiral hovedpine.. (såvidt jeg husker) fordi der var et "hul" i min ryg hvor væske løb ud og det hul skulle stoppet med mit eget blod. Så jeg skulle stikkes igen dagen efter min 18 timers fødsel. SUK. Lægen stak forkert 6 gange!!!! LÆS IGEN 6 GANGE!!!. Jeg var helt ude af mig selv!! 3 dage efter var den gal igen... så jeg måtte atter indlægges.. med en slem migræne fordi de ikke havde gjort det ordenligt!! Denne gang var det heldigvis en læge der kunne sit kram!!! Jeg kan kun fraråde folk at få den... mine ben er stadig lammet og min ryg er øm og stiv. Har svært ved at gå ture osv. Alt det bøvl ødelagde faktisk at jeg fik min amning igang pga smerterne efterfølgende!! Aldrig mere blokade til mig. Mvh Malou

Anmeld

7. december 2008

A.

malou skriver:

Jeg fødte for 3 uger siden... og min blokade gik helt helt galt. Den læge der skulle lægge den på mig havde 2 dob.vagter bag sig og stak forkert og måtte opgive. Så der kom en bagvagt og lagde den korrekt men der var skaden desværre sket!!! Efter min fødsel fik jeg slem migræne også kaldet "spinal eller spiral hovedpine.. (såvidt jeg husker) fordi der var et "hul" i min ryg hvor væske løb ud og det hul skulle stoppet med mit eget blod. Så jeg skulle stikkes igen dagen efter min 18 timers fødsel. SUK. Lægen stak forkert 6 gange!!!! LÆS IGEN 6 GANGE!!!. Jeg var helt ude af mig selv!! 3 dage efter var den gal igen... så jeg måtte atter indlægges.. med en slem migræne fordi de ikke havde gjort det ordenligt!! Denne gang var det heldigvis en læge der kunne sit kram!!! Jeg kan kun fraråde folk at få den... mine ben er stadig lammet og min ryg er øm og stiv. Har svært ved at gå ture osv. Alt det bøvl ødelagde faktisk at jeg fik min amning igang pga smerterne efterfølgende!! Aldrig mere blokade til mig. Mvh Malou

blev også stukket forkert 2 gange det er dog ikke fordi læge gøre det forkert men fordi vi har nogen hinder(staves) som læge ved ikke hvordan de sidder hos hver menneske..heldigvist haft jeg ikke hovedpine..

Anmeld

7. december 2008

pipsen

Havde meget vand i kroppen, da jeg skulle have min epidural for semiakut kejsersnit. Var ingen bivirkninger efterfølgende, men tog et sted mellem et kvarter og en halv time at lægge den pga. lægen ikke kunne ramme rigtigt. Smerterne ved det var ret voldsomme. Men pyt, resten gik helt fint.

Anmeld

8. december 2008

malou

agnieszka skriver:

blev også stukket forkert 2 gange det er dog ikke fordi læge gøre det forkert men fordi vi har nogen hinder(staves) som læge ved ikke hvordan de sidder hos hver menneske..heldigvist haft jeg ikke hovedpine..

Den første læge stak forlangt ind i ryggen på mig så det gav elektrisk stød ud i begge mine ben... så jo hun var slet ikke i stand til at udfører sit job ordenligt. Hun sad og havde nærmest tiks.. altså blinkede meget kraftigt med øjnene da hun stak.. og det er bare ikke i orden!!!!! Men ved godt rygge er et kompliceret sted.. mener bare at hvis man som læge er for træt må man hellere smide håndklædet i ringen inden man overhovedet forsøger sig!!!!!!!! KNUS MALOU

Anmeld

10. december 2008

molsen22

Jeg fik en epi-blokade med min første søn for næsten 6 år siden. Den dag i dag har jeg stadig følgerne af den, og det vil jeg have resten af livet.

Der blev stukket forkert, og dermed beskadiget en nerve, hvilket har gjort at jeg ikke ha haft forbindelse til min blære lige siden.

Det har været et helvede.

Anmeld

10. december 2008

Nemesis

malou skriver:

Den første læge stak forlangt ind i ryggen på mig så det gav elektrisk stød ud i begge mine ben... så jo hun var slet ikke i stand til at udfører sit job ordenligt. Hun sad og havde nærmest tiks.. altså blinkede meget kraftigt med øjnene da hun stak.. og det er bare ikke i orden!!!!! Men ved godt rygge er et kompliceret sted.. mener bare at hvis man som læge er for træt må man hellere smide håndklædet i ringen inden man overhovedet forsøger sig!!!!!!!! KNUS MALOU

hej Malou

Det skete oså hos mig...jeg er dog så heldig det kun var nerven til det ene ben.

Jeg har i dag 2 år efter, måtte erkende at jeg aldrig bliver som før, og nu er jeg i gang med at søge flexjob.

JEg klagede til patientforsikringen - fik afslag. ankede til patientankestyrelsen og venter stadig svar derfra..men tvivler på noget positivt.

Hvad med dig?? Nogen blivende mén ??

Sisse som heller aldrig mere skal have en rygbedøvelse.

Anmeld

10. december 2008

Camilla_a

Jeg fik første gang jeg fødte, det var heldigvis en rigtig god læge der stak mig, men mine ben sov så meget at jeg ikke kunne gå i noget tid efter og jeg fik feber så skulle ha noget antibiotika.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.