Bivirkninger ved epiduralblokade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.800 visninger
58 svar
0 synes godt om
3. november 2008

Journalist123

Hej,

vi er ved at skrive en artikel om bivirkninger ved en epiduralblokade. Vi hører derfor meget gerne fra kvinder, der har oplevet bivirkninger ved en epiduralblokade

Mvh. G & G

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

Janep

jeg havde slet ingen bivirkninger da jeg fik min 60.png

Anmeld

3. november 2008

Munder

Mine ben sov, så jeg ikke kunne gå, men ellers havde jeg heldigvis ingen bivirkninger

mvh
Dorte

Anmeld

3. november 2008

KHS

Jeg blev til gengæld MEGET dårlig af epiduralblokaden! Kastede op under hele fødslen som varede 15 timer. Et par uger derefter havde jeg ekstremt ondt i ryggen. Om det var pga det, ved jeg ikke.

Hilsen Katja.

Anmeld

3. november 2008

Nemesis

Den virkede kun halvt og så er det skisme ikke sjovt at føde ved kejsersnit. For katten da der er mange sting. AVS.

En spinalblokade er jo også derhen ad...den fik jeg sidst og har fået en permanent nerveskade og en lille lammelse i mit ene ben.
Så ALRDIG mere rygbedøvelse til mig..ved den næste bliver det fuld narkose.

Sisse

Anmeld

3. november 2008

Kvindemin

Syntes også jeg kan huske noget snuren i benene, og kunne slet ikke gå under hele udvigelses perioden. Ved ikke om det kan være pg.a. den?

Anmeld

3. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Ingen bivirkninger...

MVH Linda..

Anmeld

3. november 2008

A.

Ingen bivirkninger udover at min krop har kløet ca 10-15 min efter jeg har fået den

Anmeld

5. november 2008

monstar99

Nu har jeg ikke født endnu og men har 2 gange fået en epiduralblokaden til venstre kraveben og arm.
Den virkede i ca. 16timer.
Det var dejligt at ikke kunne mærke de værste smerter, efter et større indgreb.
Men jeg blev syg af moffien og den giver kløen opkast osv.

Anmeld

6. november 2008

Annikaa

Jeg havde kun meget lidt snorrende i det ene ben, men var over da jeg gik igang med at præsse,

Men de første par uger havde jeg haft en mærkelig snoorende ved rygsojlen hvis jeg sad forkert, men er stoppet helt nu. ved ike omd et var derfra, menhavde det ikke før.

Men jeg var virkelig gald for at ha fået den. Fik først mofin, men der brækkede jeg mig, og hjalp ikke en disse. Men blokadern var guld værd. På tros af risikoen ved den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.