Hjæææælp mig med knopper på brystet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg har dem på maven, på benene, armene og brystet. og det klør som en i satan nogen gange og andre gange mærker jeg det ikke. har så købt en crem der hedder mor og barn mavecreme der kan købes i matas og den har så hjulpet på at knopperne er forsvundet lidt og holdes lidt nede og ikke er så slemt med kløe.
skal først til jordmor på torsdag så ved ikk hvad hun siger det er. men lige nu ved jeg bare slet ikk hvad det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Jose og emils mor

Det har jeg haft hele min graviditet. Er nu 39+6. Jeg tror det er blevet værre og værre fordi jeg åbenbart klør mig selv til blods om natten (siger min kæreste). Jeg har fået rigtig mange grimme ar, men har fundet en løsning på både kløen og på at holde det nede.

I bla. Matas har de sådan nogle små gule svampe. De hænger som regel i en 2-3 pak ved make-up tilbehøret. Den skrubber jeg mig med hver gang jeg er i bad, der hvor jeg har knopperne. I mit tilfælde er det "kun" hoved, hals og bryst. Efter en lille uge, begyndte det at hjælpe og nu er der kun meget lidt at se.

Så har jeg bare bumser pga. hormonerne - men det er en helt anden snak. Hurra for graviditet!

Ps.: Jeg bruger svampen ca. en uge og så ryger den en tur i vaskemaskinen.

Håber I kan bruge min metode

Kh Kristine

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar, piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.