Hjæææælp mig med knopper på brystet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Mortil3på3og6

Jeg havde dem også, min jdm sagde det var pga. alle hormonerne.. men de går væk, jeg kunne ikke lade vær med at kradse og klø, så jeg har fået rigtig grimme ar af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Jah måske du er heldig og de forsvinder inden fødslen. Men af alle ting man kan være heldig at fange under graviditeten, er det her heldigvis ikke det værste!

Haha, så tør jeg slet ikke tænke på hvad jeghar i vente

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

20 august skriver:

Jeg havde dem også, min jdm sagde det var pga. alle hormonerne.. men de går væk, jeg kunne ikke lade vær med at kradse og klø, så jeg har fået rigtig grimme ar af det..

Ej hvor træls! så må jeg hellere styre mit kradseri!!

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Er gravid i 19. uge. Har de sidste mange uger fået flere og flere knopper på brystet. Nogen gange klør det, andre gange ikke, men mest af alt ser det forfærdeligt ud. Hvad er det? Det er kun på brystet

Ellers har min krop kløet meget i dag, hvad kan det skyldes? Jeg tænker ikke umiddelbart det der leverbetinget graviditetskløe, for det kom bare ud af det blå. Har lige smurt mig ind i creme (derfor også skinnende hud på foto), og det hjalp lidt...

Har dem selv, er ikke klar over hvad det er... Til tider klør de og andre mærker jeg slet ikke noget til det... 

Anmeld

2. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Er gravid i 19. uge. Har de sidste mange uger fået flere og flere knopper på brystet. Nogen gange klør det, andre gange ikke, men mest af alt ser det forfærdeligt ud. Hvad er det? Det er kun på brystet

Ellers har min krop kløet meget i dag, hvad kan det skyldes? Jeg tænker ikke umiddelbart det der leverbetinget graviditetskløe, for det kom bare ud af det blå. Har lige smurt mig ind i creme (derfor også skinnende hud på foto), og det hjalp lidt...

Dem har jeg også fået under graviditeten. Tror de startede i uge 18 ca. Vildt irriterende. Tror det er noget med hormonerne.?

Anmeld

2. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg bruger bare neutral for ikke at proppe alt muligt i kroppen

Hmm jeg er også begyndt at bruge neutral efter jeg blev gravid, gad vide om den creme er synderen?

Anmeld

2. maj 2011

TinaPina

Anonym skriver:

Haha, så tør jeg slet ikke tænke på hvad jeghar i vente

krydser fingre for at du kan nøjes med knopperne

Anmeld

2. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Har dem selv, er ikke klar over hvad det er... Til tider klør de og andre mærker jeg slet ikke noget til det... 

øøøøhhh nu bliver jeg da helt nervøs for om hvorfor jeg har de samme knopper  de ligner og lyder til at være noget af det samme..

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

øøøøhhh nu bliver jeg da helt nervøs for om hvorfor jeg har de samme knopper  de ligner og lyder til at være noget af det samme..

Hmm.... Kan det være fra sidste graviditet eller? 

Anmeld

2. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Hmm.... Kan det være fra sidste graviditet eller? 

jamen har haft dem siden efter udskrabningen ca... havde dem ikke under

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.