Hjæææælp mig med knopper på brystet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Anonym

Velkommen til endnu et af graviditethormonernes forunderlige luner.  Knopperne og kløen skyldes højst sandsynligt bare ændringerne i dine hormoner og varer for nogle ved hele graviditeten. Jeg havde en periode, da jeg var ca lige så langt som dig, hvor jeg havde irriterende knopper på både arme, bryst, hals og i nakken...og de kløede som bare pokker! Intet creme virkede, men jeg kunne holde det lidt nede ved at skrubbe lidt med en hamphandske, når jeg var i bad.

Nogle får den ekstra bonus, at ansigtet samtidig blusser op som en teenager i puberteten

Men mit forsvandt igen inden 3. trimester, og jeg har nu ingen problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Anonym trådstarter

lauramusen skriver:

De går væk, men kommer stadig engang imellem Men de er ikke altid så tydelig

Okay Hjælper i hvert fald lidt på kløen at ligge med koldt håndklæde på

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Velkommen til endnu et af graviditethormonernes forunderlige luner.  Knopperne og kløen skyldes højst sandsynligt bare ændringerne i dine hormoner og varer for nogle ved hele graviditeten. Jeg havde en periode, da jeg var ca lige så langt som dig, hvor jeg havde irriterende knopper på både arme, bryst, hals og i nakken...og de kløede som bare pokker! Intet creme virkede, men jeg kunne holde det lidt nede ved at skrubbe lidt med en hamphandske, når jeg var i bad.

Nogle får den ekstra bonus, at ansigtet samtidig blusser op som en teenager i puberteten

Men mit forsvandt igen inden 3. trimester, og jeg har nu ingen problemer

Greeeeeat, hvis det er sådan noget! Har også fået meget mere uren hud i ansigtet. For satan da, det burde være mindre symptombetinget at være gravid, det er jo en smuk ting at bære på et barn!

Anmeld

1. maj 2011

Anonym

Haha ja, man skal finde sig i meget. Når kvalmen stopper, kommer knopperne og bumserne, og når så de forsvinder, afløses de af klumpfødder pga væskeophobningerne i slutningen

Anmeld

1. maj 2011

sne190810

Soleksem?

Det er der mange der får, såvel om man er gravid eller ej.

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Soleksem?

Det er der mange der får, såvel om man er gravid eller ej.

Jamen jeg har stort set ikke været udenfor på det seneste grundet travlhed i hjemmet

Anmeld

2. maj 2011

TinaPina

Åh ha, dem der har jeg også! Masser af kløene knopper lige der i udskæringen

Der er ikke noget der får det til, at gå væk ved mig heller. Men naturen babyolie til natten og matas mavecreme til dagen tager det meste af kløen. Og det har ikke taget af i 3. trimester men er dog heller ikke blevet værre

Anmeld

2. maj 2011

TinaPina

Der er ikke noget der får det til, at gå væk ved mig heller. Men neutral babyolie til natten og matas mavecreme til dagen tager det meste af kløen. Og det har ikke taget af i 3. trimester men er dog heller ikke blevet værre

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Der er ikke noget der får det til, at gå væk ved mig heller. Men neutral babyolie til natten og matas mavecreme til dagen tager det meste af kløen. Og det har ikke taget af i 3. trimester men er dog heller ikke blevet værre

Iiih altså! Så må jeg leve med det

Anmeld

2. maj 2011

TinaPina

Anonym skriver:

Iiih altså! Så må jeg leve med det

Jah måske du er heldig og de forsvinder inden fødslen. Men af alle ting man kan være heldig at fange under graviditeten, er det her heldigvis ikke det værste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.