Hjæææælp mig med knopper på brystet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

jamen har haft dem siden efter udskrabningen ca... havde dem ikke under

Okey... Lige på det punkt er jeg ikke kendt med dem... Har kun fået dem her under graviditeterne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Okey... Lige på det punkt er jeg ikke kendt med dem... Har kun fået dem her under graviditeterne... 

håber da at alt er fjernet der inde fra så kroppen ikke tror den er gravid endnu... en scanning efter udskrabningen viste jo der var en lille lomme der inde endnu med lidt blod og væske mente de og så fjernede hun et lille stykke væv eller hvad det var der sad endnu..

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

håber da at alt er fjernet der inde fra så kroppen ikke tror den er gravid endnu... en scanning efter udskrabningen viste jo der var en lille lomme der inde endnu med lidt blod og væske mente de og så fjernede hun et lille stykke væv eller hvad det var der sad endnu..

Det kan jeg godt forstå... Der var faktisk en udsendelse i sidste uge om en der skulle have taget en abort ved udskrabning, de lavede skam også udskrabningen, men havde ikke fået det hele med ud, fosteret overlevede og er vidst knap 1 år idag... 

Anmeld

2. maj 2011

Preghiera

Anonym skriver:

Er gravid i 19. uge. Har de sidste mange uger fået flere og flere knopper på brystet. Nogen gange klør det, andre gange ikke, men mest af alt ser det forfærdeligt ud. Hvad er det? Det er kun på brystet

Ellers har min krop kløet meget i dag, hvad kan det skyldes? Jeg tænker ikke umiddelbart det der leverbetinget graviditetskløe, for det kom bare ud af det blå. Har lige smurt mig ind i creme (derfor også skinnende hud på foto), og det hjalp lidt...

Hehe sådan ser jeg tit ud engang imellem... Jeg har ikke tænkt så meget over det for det kommer og går og synes ikke det er så tydeligt at det gør noget.

Jeg har altid troet det var talgknopper??

Anmeld

2. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Det kan jeg godt forstå... Der var faktisk en udsendelse i sidste uge om en der skulle have taget en abort ved udskrabning, de lavede skam også udskrabningen, men havde ikke fået det hele med ud, fosteret overlevede og er vidst knap 1 år idag... 

ja det havde jeg godt hørt lidt om... at hun troede det var fjernet indtil hun syntes hun en dag mærkede liv fra maven... må lige prøve at snakke med min læge om de knopper skal alligevel ringe til hende i morgen..

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

ja det havde jeg godt hørt lidt om... at hun troede det var fjernet indtil hun syntes hun en dag mærkede liv fra maven... må lige prøve at snakke med min læge om de knopper skal alligevel ringe til hende i morgen..

Okey... Håber ellers det går godt hos Jer? 

Anmeld

2. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Okey... Håber ellers det går godt hos Jer? 

har desværre lige fået konstateret udbrud i min crohns her i fredag og er sat op i medicin igen så er bange for at der går endnu længere tid inden vi får grønt lys til babyprojekt

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

har desværre lige fået konstateret udbrud i min crohns her i fredag og er sat op i medicin igen så er bange for at der går endnu længere tid inden vi får grønt lys til babyprojekt

Årh nej.....  Øv øv... Håber da snart I kan komme i gang igen... 

Anmeld

2. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Årh nej.....  Øv øv... Håber da snart I kan komme i gang igen... 

håber jeg også, men der skal være ro på sygdommen først og jeg skal vist helst være startet på det faste medicin inden vi må prøve... syntes bare det trækker ud nu... men selvfølgelig vil man jo gerne vente og lave det bedste milijø der inde for den kommende lille spire

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

håber jeg også, men der skal være ro på sygdommen først og jeg skal vist helst være startet på det faste medicin inden vi må prøve... syntes bare det trækker ud nu... men selvfølgelig vil man jo gerne vente og lave det bedste milijø der inde for den kommende lille spire

Ja, håber der snart er styr på det hele og I kan komme igang igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.