Hjæææælp mig med knopper på brystet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.407 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2011

Anonym trådstarter

Er gravid i 19. uge. Har de sidste mange uger fået flere og flere knopper på brystet. Nogen gange klør det, andre gange ikke, men mest af alt ser det forfærdeligt ud. Hvad er det? Det er kun på brystet

Ellers har min krop kløet meget i dag, hvad kan det skyldes? Jeg tænker ikke umiddelbart det der leverbetinget graviditetskløe, for det kom bare ud af det blå. Har lige smurt mig ind i creme (derfor også skinnende hud på foto), og det hjalp lidt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Bigmamma

Jeg synes det ligner varmeknopper men du må ikke hænge mig op på det...Jeg får dem selv engang i mellem og det ligner dem, men prøv og spørg din læge  

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

lauramusen skriver:

Jeg synes det ligner varmeknopper men du må ikke hænge mig op på det...Jeg får dem selv engang i mellem og det ligner dem, men prøv og spørg din læge  

Er det noget der bare går væk af sig selv? Tak for svar

Anmeld

1. maj 2011

Worldwide

Følger lige med her, så selv sådan ud under graviditeten, men ingen læge eller jdm kunne svare mig på hvad det var.. Havde det også i hovedet :s

Det eneste der kunne holde kløen væk var et køligt bad og en god fed creme...

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Følger lige med her, så selv sådan ud under graviditeten, men ingen læge eller jdm kunne svare mig på hvad det var.. Havde det også i hovedet :s

Det eneste der kunne holde kløen væk var et køligt bad og en god fed creme...

Jeg tænkte også på lige at ligge en kold klud på, for jeg synes det klør lidt rigeligt lige nu

Anmeld

1. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Jeg tænkte også på lige at ligge en kold klud på, for jeg synes det klør lidt rigeligt lige nu

Hvilken creme bruger du? Jeg måtte skifte mellem forskellige creme gennem hele forløbet, træls og temmelig dyrt for pengepungen :s

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Hvilken creme bruger du? Jeg måtte skifte mellem forskellige creme gennem hele forløbet, træls og temmelig dyrt for pengepungen :s

Jeg bruger bare neutral for ikke at proppe alt muligt i kroppen

Anmeld

1. maj 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Jeg bruger bare neutral for ikke at proppe alt muligt i kroppen

Hm, Neutral er er min top 3.. Sammen med Derma og Sanex..

Aner ikke hvor mange forskellige creme jeg måtte prøve af, men det var mange.. Har du evt prøvet med baby olie? Eller har du nogen allergier?

Anmeld

1. maj 2011

Bigmamma

De går væk, men kommer stadig engang imellem Men de er ikke altid så tydelig

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Hm, Neutral er er min top 3.. Sammen med Derma og Sanex..

Aner ikke hvor mange forskellige creme jeg måtte prøve af, men det var mange.. Har du evt prøvet med baby olie? Eller har du nogen allergier?

Nej, det har jeg ikke prøvet, men kan godt prøve det ad Men har ikke allergi for noget som helst af hvad jeg ved af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.