Hvornår vil i gerne have Jeres nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
DAs mor skriver:

Uanset hvad man gør vil den første blive "den store" når den næste kommer! På godt og ondt...

Jeg er også af den overbevisning, at det ikke er specielt godt for helt små børn (under 2 år) at få en lillebror/søster.

Argumentet om, at børnene har meget mere ud af hinanden når de kommer tæt holder ikke synes jeg. Børn er forskellige, og hvorvidt de får glæde af hinanden eller ej afhænger af deres sind mv.

Derudover fatter jeg simpelthen ikke mødre til helt små babyer der udtaler, at de er skrukke - altså de HAR jo en baby??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

LinLin

SØS skriver:

Jeg er også af den overbevisning, at det ikke er specielt godt for helt små børn (under 2 år) at få en lillebror/søster.

Argumentet om, at børnene har meget mere ud af hinanden når de kommer tæt holder ikke synes jeg. Børn er forskellige, og hvorvidt de får glæde af hinanden eller ej afhænger af deres sind mv.

Derudover fatter jeg simpelthen ikke mødre til helt små babyer der udtaler, at de er skrukke - altså de HAR jo en baby??

Er helt enig

Anmeld

2. maj 2011

Mum33

SØS skriver:

Anmeld

2. maj 2011

Liljesilas

Fedt så mage skriver - tak

Hey husk nu lige at stemme på min dejlige dreng via linket øverst :0)

Anmeld

2. maj 2011

norenberg

Tennamor skriver:

Jeg har termin med den 1. om 4 uger. Det tog os 12 måneder før jeg blev gravid, så vi har snakket meget om, at jeg ikke skal starte på prævention efter fødslen. Så tager vi det som det kommer. Vil hellere blive gravid igen (hurtigt) end vi vil vente 1 år og så måske være vildt længe om at blive gravid igen... 

Vi gjorde det samme da der gik 4 år inden jeg blev gravid...så ingen prev...til os efter fødslen ....men så var der bingo i første hug 5 uger efter og 8 mdr og 6 dage senere kom endnu en dejlig lille prins...så håber også for jer at i ikke skal vente alt for lang tid inden der er gevindst igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.