Hvornår vil i gerne have Jeres nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

Vi må lige finde en dag hvor jeg kan komme til silkeborg igen, hvis jeg kan holde til det

ellers må vi jo komme til dig ven... skal dog bare lige have ro på crohns først da der lige har været udbrud i den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Hailiesmom11

sweet skriver:

ellers må vi jo komme til dig ven... skal dog bare lige have ro på crohns først da der lige har været udbrud i den..

Ja det kan være i skal komme og besøge os når vi er flyttet..

Med hensyn til rugemor så ved du godt det ikke er lovligt i DK ikke ven?

Anmeld

1. maj 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

Ja det kan være i skal komme og besøge os når vi er flyttet..

Med hensyn til rugemor så ved du godt det ikke er lovligt i DK ikke ven?

ved jeg godt men har fundet et sted hvor der står man godt må men det er kun veninder eller familie der må gøre det for en plus der man ikke må betale nogen udgifter for dem og at der ingen sikkerhedsnet er under aftalen som der normalt er i udlandet... hvornår flytter i

Anmeld

1. maj 2011

Hailiesmom11

sweet skriver:

ved jeg godt men har fundet et sted hvor der står man godt må men det er kun veninder eller familie der må gøre det for en plus der man ikke må betale nogen udgifter for dem og at der ingen sikkerhedsnet er under aftalen som der normalt er i udlandet... hvornår flytter i

Jamen vi skal se huset på tirsdag, og så laver søren en aftale med udlejer i morgen så meget gerne meget snart

Anmeld

1. maj 2011

hvinanden

- skriver:

Ingen børn bliver mirakuløst store fordi der kommer et barn mere, det er helt op til forældrene at sørge for alle bliver mødt hvor de er nået til i udvikling...

Jeg oplever faktisk også at vores store på mange måder er blevet mindre, netop fordi der er blevet taget rigtig mange hensyn, og med et ønske om at han ikke skulle være STOREbror. Her er der 20 mrd imellem.

Men her har vi gså kun positive erfaringer indtil videre, faktisk kan jeg måske endda bedre se det positive i en kort afstand, da den store ikke når at forstå det helt, og det falder mere naturligt at der er en lille

Men man vælger hvad der er rigtigst for ens een familie

Anmeld

1. maj 2011

Sofia24

Jeg har også en Silas

Han er 9 måneder præcis i dag  og der går ikke længe før vi vil lave en lillebror eller søster til ham...

Min kæreste har i et par måneder efterhånden blevet lidt "utålmodig" (han vil gerne have dem tæt på hinanden), men jeg har hele tiden holdt på at min krop skulle op og køre helt normalt igen inden den næste graviditet... Jeg har ammet ind til nu og har først lige fået min mens tilbage, så nu kan der ikke gå længe

Hvornår man er klar til at få barn nummer to er jo vidt forskellig - og det handler vel dybest set om at mærke efter hos sig selv og hinanden

Hos os er sagen den at jeg stadig er under uddannelse (en laaaang en) men min kæreste er uddannet, vi har et dejligt nyt hus og bil - så vi føler os både klar og "beredte" til at få to børn tæt på hinanden

Har ikke læst hele tråden, men hvad gør du/I Jer selv af tanker omkring at få nr to?

Knus Sofia

Anmeld

1. maj 2011

Liljesilas

1000 tak piger, jeg synes det er rigtig dejligt der er så mange positive kommentarer! Men det er også fint, at flere fortæller hvorfor de vil vente m.v. Jeg elsker tanken om en dreng/pige mere, men voress reng har også været en af de meget nemme! Det eneste der har været er, at han de sidste måneder ikke har sovet igennem om natten Måske det er tænderne han har mange på vej af nu.. Men vi håber det snart får en ende.

Håber i husker at bruge et minnut på at stemme på min lille dreng

Anmeld

1. maj 2011

Liljesilas

Sofia24 skriver:

Jeg har også en Silas

Han er 9 måneder præcis i dag  og der går ikke længe før vi vil lave en lillebror eller søster til ham...

Min kæreste har i et par måneder efterhånden blevet lidt "utålmodig" (han vil gerne have dem tæt på hinanden), men jeg har hele tiden holdt på at min krop skulle op og køre helt normalt igen inden den næste graviditet... Jeg har ammet ind til nu og har først lige fået min mens tilbage, så nu kan der ikke gå længe

Hvornår man er klar til at få barn nummer to er jo vidt forskellig - og det handler vel dybest set om at mærke efter hos sig selv og hinanden

Hos os er sagen den at jeg stadig er under uddannelse (en laaaang en) men min kæreste er uddannet, vi har et dejligt nyt hus og bil - så vi føler os både klar og "beredte" til at få to børn tæt på hinanden

Har ikke læst hele tråden, men hvad gør du/I Jer selv af tanker omkring at få nr to?

Knus Sofia

Hej

Jeg tænker meget på min krop, fordi jeg ikke bryder mig om at være stor.. Jeg tænker også rigtig meget på at je selv er under uddannelse (socialrådgiver) og kun mangler knap 1 1/2 år. Min mand er uddannet og det er selvfølgelig en stor hjælp, men alligevel.... Fordelene ved at få en til, er at der er en lille aldersforskeld og de forhåbelig får meget ud af hinanden. Jamen så elsker jeg også bare tanken om at få en lille ny - jeg savner maven når jeg ser andre (troede jeg aldrig jeg ville sige igen hehe.) Det er svært

Anmeld

1. maj 2011

hvinanden

- skriver:

Helt sikkert...

Syntes bare at sådan nogle kommentarer er smålige... 

Min datter anede ikke hun var STOREsøster før hun var 3 eller lign...

Slet ikke et ord vi som sådan brugte... 

De er nu 5 og 4 år... og er som søskende er, fyldt med kærlig med den tynde linie til SØSKENDEkærlighed

Ja jeg synes bestemt jeg har set flere tilfælde hvor det andet viser sig at være synd, netop med den peride som du beskriver. Og jeg har ågar mærket det på egen krop.

Men mon ikke de fleste vil sige det er det bedste de har gjort og ikke give alderen skylden?

Ihvetfald er vi meget tilfredse

Anmeld

1. maj 2011

Tennamor

Jeg har termin med den 1. om 4 uger. Det tog os 12 måneder før jeg blev gravid, så vi har snakket meget om, at jeg ikke skal starte på prævention efter fødslen. Så tager vi det som det kommer. Vil hellere blive gravid igen (hurtigt) end vi vil vente 1 år og så måske være vildt længe om at blive gravid igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.