Hvornår vil i gerne have Jeres nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.065 visninger
62 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Liljesilas

Hejsa

Silas er nu 10 måneder og min mand er begyndt at spørge om vi ikke nok skal begynde at lave en ny baby så der ikke er så langt imellem dem... Hmm ja jeg er på den ene side vild med ideen, men på den anden side også lidt nervøs for om det er for tideligt?? Hvordan har i det og kom gerne med fordele og ulæmper

Nu hvor jeg har Jer, vil jeg høre om i gidder stemme på min søn i denne konkurrence via linket nedenfor

http://www.photocare.dk/?side=54&id=301

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Maalene

Var du ikke gravid igen alligevel?

Nu venter vi vores første, men vi har snakket om, at der maks skal være 2 år imellem dem - vi har en idé om, at de så får rigtig meget ud af hinanden nemlig

Men I kan kun vurdere selv, hvis I føler I er klar - så skid hul i, hvad andre mener

Held og lykke med det hele  

Anmeld

1. maj 2011

Mikkel's mor <3

mayapigen skriver:

Hejsa

Silas er nu 10 måneder og min mand er begyndt at spørge om vi ikke nok skal begynde at lave en ny baby så der ikke er så langt imellem dem... Hmm ja jeg er på den ene side vild med ideen, men på den anden side også lidt nervøs for om det er for tideligt?? Hvordan har i det og kom gerne med fordele og ulæmper

Nu hvor jeg har Jer, vil jeg høre om i gidder stemme på min søn i denne konkurrence via linket nedenfor

Hilsen Maya

min kæreste vil gerne vente 4-5 år.. (siger han i hvert fald nu)
jeg tænker lidt et par måneder eller 3 inden Mikkel fylder 2 år vil gerne have en sommer bebs næste gang

Anmeld

1. maj 2011

Frk.S

Nu er jeg kun gravid med nummer 1, så mine tanker er jo lidt langt ude i fremtiden.

Men jeg ønsker også, at der ikke skal være ret langt i mellem vores børn. Min søster har 4 børn, hvor der er 1½-2 år imellem dem. De har bare så meget glæde af hinanden.

Når det så er sagt, så har jeg jo en drøm om, at vi også skal giftes på et tidspunkt. Derfor håber jeg lidt på, at det kommer til at passe, så vi kan gifte os når jeg engang ikke ammer mere (vil gerne have lov at drikke lidt vin til mit bryllup), og så kan vi begynde at arbejde på nummer 2 derefter.

Men nu må vi se, kæresten skal jo også være med på ideen, og ifølge os begge, er det jo ham der skal fri.

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

Jeg synes alt under 2 års forskel er synd for den største - h*n får simpelthen ikke lov at være lille længe nok.

Der er 4 år imellem mine drenge (de er hhv 4½ år og 7 mdr) - men det har indtil videre været super! (kan jo ikke sige hvordan det kommer til at gå i fremtiden  ) De har ikke samme far - hvis det havde holdt med den "første", tror jeg vi havde fået den næste efter 2½-3 år....

Anmeld

1. maj 2011

de-wett

jeg har en datter på 5 måneder og vil gerne snart ha en mere, men men manden har 2 i forvejen hvor der er 14 måneder mellem og de kan ikke rigtig sammen så han er desværre ikke med på ideen.

Har så sagt til ham (for han har lovet mig 1 mere) at hvis jeg bliver gravid nu her så tager jeg det altså for kan ikk ta en abort.

Anmeld

1. maj 2011

2babygirls

mayapigen skriver:

Hejsa

Hilsen Maya

Madeleine blir 7 mdr her d. 10 og vi begynder først når hun er 1½år . Vi har nogle drømme som huskøb og ny bil der lige skal være på plads inden. Og så skal hun da også nydes for alle "pengene"

Anmeld

1. maj 2011

miinimeal

jeg har albert på 8 mdr,

og nu er jeg jo alene, men hvis jeg finder  en snart ja så skal der gå ca 3-4 år(;

kan ikke se mig selv med to børn forløbig(;

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

Hejsa

Hilsen Maya

Bianca var 11 måneder, da jeg blev gravid igen.

Idag er de henholdsvis 3½ år og lige knap 2 år, og de har SÅ MEGET glæde af hinanden. Jeg har aldrig fortrudt, at vi valgte at få barn nr. 2 hurtigt

Anmeld

1. maj 2011

Janni.

Altså stod det til min kæreste, så skulle det være så hurtig som muligt, men mor her slår lige bremsen i da! Vores søn er kun 7 uger gammel, ham vil jeg gerne nyde lidt endnu før der kommer én mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.