Hvornår vil i gerne have Jeres nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

misslea

mayapigen skriver:

Hejsa

Silas er nu 10 måneder og min mand er begyndt at spørge om vi ikke nok skal begynde at lave en ny baby så der ikke er så langt imellem dem... Hmm ja jeg er på den ene side vild med ideen, men på den anden side også lidt nervøs for om det er for tideligt?? Hvordan har i det og kom gerne med fordele og ulæmper

Nu hvor jeg har Jer, vil jeg høre om i gidder stemme på min søn i denne konkurrence via linket nedenfor

http://www.photocare.dk/?side=54&id=301

Hilsen Maya

Vi er ret enige om, at der skal være 2-2½ år imellem vores børn. Vi har Wilma på 6 mdr. og jeg vil gerne være gravid igen engang til næste år, hvis alt går efter planen vel at mærke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Sofia24

mayapigen skriver:

Hej

Jeg tænker meget på min krop, fordi jeg ikke bryder mig om at være stor.. Jeg tænker også rigtig meget på at je selv er under uddannelse (socialrådgiver) og kun mangler knap 1 1/2 år. Min mand er uddannet og det er selvfølgelig en stor hjælp, men alligevel.... Fordelene ved at få en til, er at der er en lille aldersforskeld og de forhåbelig får meget ud af hinanden. Jamen så elsker jeg også bare tanken om at få en lille ny - jeg savner maven når jeg ser andre (troede jeg aldrig jeg ville sige igen hehe.) Det er svært

Jamen det ER svært!!

Jeg tænker også meget over det selv kan jeg mærke (nok fordi min kæreste minder mig om det)

Men halvandet år går jo hurtigt og hvis du gerne vil være færdig med din uddannelse inden nr 2 kommer er der jo kun 6-7 mdr til I kan "gå i gang" med at prøve  det går da lynenes hurtigt - især når man har en dejlig Silas

Anmeld

1. maj 2011

hvinanden

- skriver:

Blev lige helt tabt der, er du sød at uddybe?

Hvilken periode?

Var det ikke dig der skrev perioden fra 20 mrd-2,5 år?

Anmeld

1. maj 2011

Liljesilas

Tennamor skriver:

Jeg har termin med den 1. om 4 uger. Det tog os 12 måneder før jeg blev gravid, så vi har snakket meget om, at jeg ikke skal starte på prævention efter fødslen. Så tager vi det som det kommer. Vil hellere blive gravid igen (hurtigt) end vi vil vente 1 år og så måske være vildt længe om at blive gravid igen... 

Du har også rigtig meget at glæde dig til - jeg tænker ind imellem på at jeg gerne ville have oplevelsen igen, følelsen af at være mor for første gang og bare stoltheden over at være mor. Jeg føler den heldigvis hver gang jeg ser på min dejlige søn, men den dag var alligevel noget helt særligt du aldrig vil glæmme. Held og lykke

Anmeld

1. maj 2011

hvinanden

- skriver:

Nåååå, gg, det var det du skrev om... 

Jo det var det.... Tabte lige tråden et øjeblik

Men du har oplevet nogen der HAR fået børn i den periode hvor det er synd for dem? 

Ja jeg er selv et bittert eksempel Eller rettere min søster 'led' under min ankomst.

Faktisk var det min læge der fortalte om det han sagde dog at det var mest optimalt for kvindekroppen at blive gravid efter 10 mrd, og dermed undgik man også seperationsfasen fra 2-2,5 år, som var den mest problematiske tid at blive stroresøskend?

Men min erfaring er så at det passer

Anmeld

1. maj 2011

JacobsMoar

Pas.. Aner ikke hvornår nr. 2 skal komme, hvis nr. 2 nogensinde kommer.. Ved ikke om lysten er der 

Indtil videre øver vi os bare 

Anmeld

1. maj 2011

hvinanden

- skriver:

Ok, så vi enige... 

Ja i forhold til kroppen er snakken nok en helt anden, der skal man ikke blive gravid FOR hurtigt..

Men lytter man til sig selv tror jeg man selv kan mærke hvad der er rigtigt... Men ja, vi taler ca samme periode kan jeg se

Ja det er nu heller ikke helt dewt jeg har hørt, mener det sige at der går 2 år før man er helt sig selv, og persnligt gjorde det ikke meget godt for min bækkenløning, men min krop føtes klar efter de 10 mrd, det havde han ret i.

Men ja lang diskusion som aldrig ender

Anmeld

1. maj 2011

hvinanden

hvinanden skriver:

Ja det er nu heller ikke helt dewt jeg har hørt, mener det sige at der går 2 år før man er helt sig selv, og persnligt gjorde det ikke meget godt for min bækkenløning, men min krop føtes klar efter de 10 mrd, det havde han ret i.

Men ja lang diskusion som aldrig ender

Det er altså min søn der har spist nogle knapper, så tastaturet ikke virker optimalt

Anmeld

2. maj 2011

LinLin

- skriver:

Ingen børn bliver mirakuløst store fordi der kommer et barn mere, det er helt op til forældrene at sørge for alle bliver mødt hvor de er nået til i udvikling...

Uanset hvad man gør vil den første blive "den store" når den næste kommer! På godt og ondt...

Anmeld

2. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg ønsker og drømmer om at begynde engang til næste år først på året .
Så Er min søn 1 år og så går der lige tid med at blive gravid og yderligere 9 måneder inden barnet er født .
Nu må vi se manden siger han skal være 2 år minimum .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.