Hvornår vil i gerne have Jeres nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Hvem?

mayapigen skriver:

Hejsa

Silas er nu 10 måneder og min mand er begyndt at spørge om vi ikke nok skal begynde at lave en ny baby så der ikke er så langt imellem dem... Hmm ja jeg er på den ene side vild med ideen, men på den anden side også lidt nervøs for om det er for tideligt?? Hvordan har i det og kom gerne med fordele og ulæmper

Nu hvor jeg har Jer, vil jeg høre om i gidder stemme på min søn i denne konkurrence via linket nedenfor

http://www.photocare.dk/?side=54&id=301

Hilsen Maya

Jeg fik to drnge sidste år, med 11 mdrs  mellemrum - Januar og Dec (dog er den sidste kommet 6 uger for tidligt, der sku ja været 12 mdr imllem

men det er bare fantastisk de er så tætte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

henh01

Héjsa

Jeg har Noam på snart 6 mdr - vi snakker om at begynde PB til sommer næste år eller måske først sommeren 2013 - altså med baby i foråret 13 eller foråret 14 så er der 2½ eller 3½ år i mellem. Jeg hælder mest til foråret 2014

Har en datter på snart 7 år og sikke en befrielse det er at få børn med så mange år i mellem.. Hold da helt ferie det er rart. Ville uden tvivl gerne vente 6 år med at få den næste igen, men jeg vil også gerne have alderen med mig og gerne have muligheden for barn nr 4

Anmeld

1. maj 2011

signe.

mayapigen skriver:

Hejsa

Silas er nu 10 måneder og min mand er begyndt at spørge om vi ikke nok skal begynde at lave en ny baby så der ikke er så langt imellem dem... Hmm ja jeg er på den ene side vild med ideen, men på den anden side også lidt nervøs for om det er for tideligt?? Hvordan har i det og kom gerne med fordele og ulæmper

Nu hvor jeg har Jer, vil jeg høre om i gidder stemme på min søn i denne konkurrence via linket nedenfor

http://www.photocare.dk/?side=54&id=301

Hilsen Maya

vores søn blev 1 år igår, og jeg er 19 uger henne med nr 2.. der bliver 18 mdr imellem

Anmeld

1. maj 2011

Hailiesmom11

Nu er jeg også stadig gravid

Men vi vil gerne have en til når vores datter er omkring de 2, de får så megen glæde af hinanden.

Har 2 små søskende hvor der er ca 3 år imellem dem og ved hvor stor glæde de har af hinanden

Anmeld

1. maj 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

Nu er jeg også stadig gravid

Men vi vil gerne have en til når vores datter er omkring de 2, de får så megen glæde af hinanden.

Har 2 små søskende hvor der er ca 3 år imellem dem og ved hvor stor glæde de har af hinanden

eller være rugmor for mig ven hvis vi ikke selv kan 

Anmeld

1. maj 2011

Mum33

Vores søn er 2½ og vi regner med at begynde igen efter sommer engang. Jeg syntes det er skønt at der er lidt længere tid mellem dem, så vi har haft tid til at nyde Noah. Dessuden vil jeg gerne have, at han er med og forstår hvad der sker den dag jeg venter mig igen.

Anmeld

1. maj 2011

Hailiesmom11

sweet skriver:

eller være rugmor for mig ven hvis vi ikke selv kan 

Ja det kunne jo godt ske

Anmeld

1. maj 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

Ja det kunne jo godt ske

smiler hvor er du bare sød ven.. håber snart vi ses også gerne en gang mere inden du føder

Anmeld

1. maj 2011

Hailiesmom11

sweet skriver:

smiler hvor er du bare sød ven.. håber snart vi ses også gerne en gang mere inden du føder

Vi må lige finde en dag hvor jeg kan komme til silkeborg igen, hvis jeg kan holde til det

Anmeld

1. maj 2011

aya-zia

jeg har 14½ månede mellem mine og det er fantastisk...

min kæreste snakker lidt om nummer 3 nu men jeg vil ik da han bor i norge pt... og fordi når vi får nummer 3 vil vi ha nummer 4 så det passer med ca 14 måneder mellem dem også... ELSKER der ik er længer mellem dem... MEN for der er et STORT MEN... det er altså ik kun fordele ved at de er så tæt på hinanden... de bliver UTROLIG hurtig uvenner og slogs meget... men de er for det meste de bedste venner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.