Hvornår vil i gerne have Jeres nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

mayapigen skriver:

Hejsa

Silas er nu 10 måneder og min mand er begyndt at spørge om vi ikke nok skal begynde at lave en ny baby så der ikke er så langt imellem dem... Hmm ja jeg er på den ene side vild med ideen, men på den anden side også lidt nervøs for om det er for tideligt?? Hvordan har i det og kom gerne med fordele og ulæmper

Nu hvor jeg har Jer, vil jeg høre om i gidder stemme på min søn i denne konkurrence via linket nedenfor

http://www.photocare.dk/?side=54&id=301

Hilsen Maya

Her venter vi også nogle år endnu, er slet ikke færdig med at nyde frederic endnu.

Vil gerne han er mere selvstændig og er faldet godt til i bh, som han starter i 1 aug. At han er færdig med at rende til kontrol osv.

Ligeledes været igennem de forskellige børnesygdomme, måske, som der er i en bh. For de har ikke været på besøg herhjemme endnu.  

SÅ vi har ikke travlt, slet ikke.

Den der med at så er begge ble børn afviklet på en gang, de har større glæde af hinanden når de bliver større osv. Tror jeg ikke så meget på.

De første par år har de ikke så meget glæde af hinanden og 2 små børn i 730 dage - natteroderi - tænder osv.

Blot min mening. Har set flere familier med trætte forældre hængeøjne - skrigeri - misundelse og bare det arbejde det kræver at have 2 børn med de der 16-18 mdr i mellem. Bl.a min svigerinde og hendes 2 børn. De gik i samme vs og hold op de var syge konstant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nessie

Jeg blev gravid sidste år, hvor der kun ville have været 15 mdr. imellem, og vi var overlykkelige (specielt da vi ellers har været i behandling, og den var kommet helt af sig selv). Men tabte den desværre igen.

Nu er Daniel så knap 19 mdr., og vi vakler lidt mellem at fortsætte med at prøve selv, og kaste håndklædet i ringen og gå i gang med behandling igen

Anmeld

1. maj 2011

Henri84

Jeg har 20 mdr. mellem mine, jeg testede positivt 3 dage før min søn blev 1 år
Det har været sindsygt hårdt, både fordi min søn er kronisk syg, men også fordi vi fik en lille utilfreds pige som bare skreg og skreg og ikke sov de første mange måneder...
Når det så er sagt, så har jeg ikke fortrudt det et eneste sekund!!
De har SÅÅÅ meget glæde af hinanden allerede, jalousi kender vi stort set ikke til, og havde vi været sikre på vi skulle have flere, så havde vi været i gang igen
For os var de 20 mdr. perfekt, jeg tror ikke jeg kunne tænke mig at have f.eks. 3 eller 4 år i mellem mine. HVIS, og det er et stort hvis, vi skal have en mere, så bliver det en efternøler, og ikke lige foreløbig, men jeg tror vi holder os til de 2 vi har

Anmeld

1. maj 2011

twinboys

ja jeg snuppede to med det samme så var der ikke så meget andet at vælge imellem

Anmeld

1. maj 2011

2babygirls

twinboys skriver:

ja jeg snuppede to med det samme så var der ikke så meget andet at vælge imellem

Skal I slet ikke have en lille efternøler ???

Anmeld

1. maj 2011

twinboys

Tina&Martin skriver:

Skal I slet ikke have en lille efternøler ???

nope det skal vi ikke

Anmeld

1. maj 2011

morethanperfect

mayapigen skriver:

Hejsa

Silas er nu 10 måneder og min mand er begyndt at spørge om vi ikke nok skal begynde at lave en ny baby så der ikke er så langt imellem dem... Hmm ja jeg er på den ene side vild med ideen, men på den anden side også lidt nervøs for om det er for tideligt?? Hvordan har i det og kom gerne med fordele og ulæmper

Nu hvor jeg har Jer, vil jeg høre om i gidder stemme på min søn i denne konkurrence via linket nedenfor

http://www.photocare.dk/?side=54&id=301

Hilsen Maya

Oscar er 6 mdr. og jeg begynder så småt og tænke over det 

Der må ikke gå aalt for lang tid , selvom Oscar har været en hård banan og jeg mod på én mere inden for det næste år .. Eller , lave én inden for det næste år

Anmeld

1. maj 2011

GitteC78

Jeg vil gerne begynde med baby projekt når vores søn er omkring 1 år. Jeg vil gerne have de ligger tæt på hinanden mht alder og fordi jeg ikke bliver yngre....

Anmeld

1. maj 2011

merle2010

hvis det stod til mig, så var jeg igang med at blive gravid nu.. vores datter fylder 1år om en måned men manden har osse to børn fra tidligere som er 5(tvillinger).. så han vil gerne vente lidt... men lige så snart han er frisk på en til, så er jeg klar

Anmeld

1. maj 2011

Nalle

Vores er der 1½ år imellem, blev gravid da den store var 9  måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.