Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa.. Jeg har samme problem som dig.. Jeg går som regel kun når han kun lige tager en mini lur (30 min) ellers så går jeg lange ture.
Sørger som regel for at gå udenfor hans soverytme.. Ellers bærer jeg ham op og håber han vil sove videre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nvm skriver: ØV det min datter også, hun sveder rigtig meget, men ville ligge hend ei langærmet body og tynde bukser.. men nu må jeg se
ØV det min datter også, hun sveder rigtig meget, men ville ligge hend ei langærmet body og tynde bukser.. men nu må jeg se
albert sover kun i body de rigtige varme tage og så et tæppe over(:
alberts mor<3 skriver: albert sover kun i body de rigtige varme tage og så et tæppe over(:
det burde ilina faktisk også gøre hehe...er bare bange for hun blir syg
nvm skriver: det burde ilina faktisk også gøre hehe...er bare bange for hun blir syg
albert bliver syg hvis han ikke gør, da han ellers kampsveder og derved bliver syg, er ude og mærke på ham engang imellem for at se om han er varm eller kølig
alberts mor<3 skriver: albert bliver syg hvis han ikke gør, da han ellers kampsveder og derved bliver syg, er ude og mærke på ham engang imellem for at se om han er varm eller kølig
vildt mors varme lille dreng hehe
tak for alle jeres svar
nvm skriver: hvordan gør i når jeres lille barn sover efter i har været ude, mener på en gå tur, i centeret/byen osv. hvis altså barnet er bevet for stor til lift. og du bor på 1,2 eller 3 sal. hvor der KUN er trapper. blir du nede/ude til barnet vågner, eller hva gør du?
hvordan gør i når jeres lille barn sover efter i har været ude, mener på en gå tur, i centeret/byen osv.
hvis altså barnet er bevet for stor til lift. og du bor på 1,2 eller 3 sal. hvor der KUN er trapper.
blir du nede/ude til barnet vågner, eller hva gør du?
Jeg stiller hende i gården og går op Har jeg alarmen med tænder jeg den ellers åbner jeg et vindue..kan sagtens høre hende skråle selvom vi bor på 4.
nvm skriver: vildt mors varme lille dreng hehe
jep, tiltider ret så træls, men han kan ikke falde i søvn uden sin dyne eller vokse, så når han sover må jeg ud og bytte dyen ud med et tæppe,
men somsagt kun på varme dage(:
alberts mor<3 skriver: jep, tiltider ret så træls, men han kan ikke falde i søvn uden sin dyne eller vokse, så når han sover må jeg ud og bytte dyen ud med et tæppe, men somsagt kun på varme dage(:
det også svært med dyneværk osv når man har et varmt/svedigt barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128